Gå til innhold

Video over på ipod, uten itunes.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hater iTunes. Ephod 2 programmet er uedelig mye enklere/mer logisk i bruk.Desverre går det ikke an å overføre video med det. Noen tips om hvordan jeg kan få dette til uten å tulle med itunes?

7171202[/snapback]

Viss du skal greie det må du verra hard barka pc nerd, noe alla dvd jon :cool:

Apple har jort det slik av en eller annen idiotisk grunn, :thumbdown:

Lenke til kommentar
Hater iTunes. Ephod 2 programmet er uedelig mye enklere/mer logisk i bruk.Desverre går det ikke an å overføre video med det. Noen tips om hvordan jeg kan få dette til uten å tulle med itunes?

7171202[/snapback]

7172291[/snapback]

huffameg. Vet du kanskje hvordan det er mulig å gjøre at itunes ikke "syncer" med ipoden? Altså, at ingenting skjer når jeg åpner selve programmet.

Sånn som det er nå, forsvinner alt jeg gjorde med ephod programmet når jeg går inn på itunes. Og en annen ting er at jeg ikke får til å overføre video i Itunes engang. Jeg legger til fila, klikker sync, men den kommer ikke opp i filmer eller andre steder.

hva skjer her`?

Lenke til kommentar

7171202[/snapback]

7172291[/snapback]

huffameg. Vet du kanskje hvordan det er mulig å gjøre at itunes ikke "syncer" med ipoden? Altså, at ingenting skjer når jeg åpner selve programmet.

Sånn som det er nå, forsvinner alt jeg gjorde med ephod programmet når jeg går inn på itunes. Og en annen ting er at jeg ikke får til å overføre video i Itunes engang. Jeg legger til fila, klikker sync, men den kommer ikke opp i filmer eller andre steder.

hva skjer her`?

7172314[/snapback]

Når du legger til filen i Itunes så må du ha konvetert den i et program som kan konvetere fra jpeg osv. til mpeg 4. du kan søke etter gratis programmer på google men skal du ha et sikkelig så må du betale, men du får som regel 30 dager trail, du finner disse også på google. et godt prog er http://www.erightsoft.com/SUPER.html mere enn dette kan jeg ikke :/ sorry, håper du for det til til slutt ;)

Endret av Catta
Lenke til kommentar

7171202[/snapback]

7172291[/snapback]

Klarte det med et annet program, som jeg faktisk nå har kjøpt til 30 dollar. Var verdt det. Fatter ikke at så mange bruker itunes, det programmet er totalt crap. Ikke faen om jeg kjøper 1 låt der. :innocent:

Lenke til kommentar

7172314[/snapback]

Ja? Du slår av automatisk oppdatering av iPoden. :)

Eg synest iTunes er strålande, musikken er lyttar til på PCen er den eg vil ha på iPoden, med automatisk oppdatering går det som smurt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...