Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Synes bassen virker fin helt til jeg satte på en sang fra Moby - Interside. Kan noen som eier Sennheiser HD 595 være så snill og sette på den sangen og lytte til begynnelsen hvor bassen dunker. Den skurrer hos meg, men det skal kanskje være sånn? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Synes bassen virker fin helt til jeg satte på en sang fra Moby - Interside. Kan noen som eier Sennheiser HD 595 være så snill og sette på den sangen og lytte til begynnelsen hvor bassen dunker. Den skurrer hos meg, men det skal kanskje være sånn? 7171198[/snapback] jeg har ikke akkurat det sennheiser headsettet du har men det er ett ganske vanlig problem...du kan har satt bassen for høyt eller så kan den sangen du har være ødelagt når det gjelder bass Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 det kan enten være en dårlig innspilling, eller så kan du prøve å skru bassen litt ned på equalizer'n hvis du bruker winamp, for eksempel. Kan hende lydkortet ditt heller ikke er 100%. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Tror sangen var ødelagt, den skurret visst på samme måte på to andre headset. Deretter kjørte jeg et par basstester som gikk greit. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå