YokiShoki Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Hei! Jeg har fått meg en Epson Stylus Photo 950. Har skrevet ut noen bilder på foto papir, i 10X15 format. Jeg kan tydelig se små prikker i hudtoner og områder i bildene som har mye av den samme fargen. Bildene er tatt med Ixus 330, ett 2 megapixels kamera. Jeg skrev blant annet ut ett bilde som jeg allerede har fremkalt hos Minebilder.no. Utskriften fra Minebilder.no har ikke slike prikker i bildet som jeg får på mine utskrifter, bildene er også litt skarpere enn mine. Er dette helt normalt? Skriveren skal jo tross alt klare 2 pikoloter som det heter, som skal være usynlige uten forstørrelsesglass. Er det noe jeg må stille inn? Vennlig hilsen Jørgen Jonassen Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Uten at jeg kan så altfor mye om ditt problem, så kan det hende at du bruker feil papir. :???: Du kan jo ta med utskriften til forhandleren eller en som kan dette og spørre. Eventuelt reklamere. Lenke til kommentar
Mr. Mustard Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Bruk fotopapir fra Epson, og velg riktig papirtype i driveren. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 21. november 2002 Del Skrevet 21. november 2002 Quote: Den 2002-11-09 01:16, skrev JoergenJonassen:Jeg kan tydelig se små prikker i hudtoner og områder i bildene som har mye av den samme fargen.Bildene er tatt med Ixus 330, ett 2 megapixels kamera.Er dette helt normalt? Skriveren skal jo tross alt klare 2 pikoloter som det heter, Dette skal selvfølgelig ikke forekomme. Ta kontakt med epson support fortest mulig. De vil kjøre en onlie analyse på skriveren. Er det noe galt med skriveren og du har kontaktet de innen en viss tid så får du en ny skriver. Ellers så må den på service. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå