regeli Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg har begynt å bruke PayPal i det siste. Her en dag skulle en kamerat sende meg 28USD, da ble det trekt 1.81USD i gebyr. Er det en måte å slippe unna dette gebyret på? Er det en enkel reknekalkulator for å sjekke hvor mye det blir i gebyr for hver sum som jeg mottar? Andre mottakere rekner jeg og med at de må betale gebyr. Har oppgradert til Premier konto. Men det store problemet er at VISA kortet vil de ikke godta. Jeg må sende fax med VISA kort og førerkort. Har sendt to fakser og en e-mail. Ingen hjelp å få hos dem. Hvilke andre en PayPal er brukendes eller kanskje bedre å bruke? Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei For å ta spårsmålene dine en etter en.. 1) De har gebyr for å tjene penger.. 2) Du får like mye i gebyr selv om du åpner en premium account 3) du kan beregner avgiftene på Paypal hos Thefeecalculator 4) å du trenger ikke fakse dem en kopi av visaen.. BAre se på konto utskriften din, så finner du en 4 sifret kode, som du igjen kan bruke til å verifisere din ID.. - Morten Lenke til kommentar
regeli Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Takk, men letter sagt en gjort. Når jeg trykker Verify så må jeg taste inn kortnummer osv. Prøvde å ringe, men lang kø eller ikke svar. Har sendt e-mail til dem via siden deres, ingen respons. Sammendrag: PayPal er noe STORT dritt når det gjelder service! Endret 30. oktober 2006 av regeli Lenke til kommentar
perjohan Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Jeg har brukt PayPal siden de startet og har aldri opplevd trøbbel. Men det er riktig at de tar gebyr av den som mottar beløpet. Det gjør forøvrig alle kortselskapene også. De tar mellom 1,5 og ca 4% av butikken, mens betaler slipper. Når det gjelder PayPal og belastning av kredittkort, vil jeg anta PayPal må betale denne avgiften til kortselskapet. For 28USD skal kortselskapet ha ca 1USD. Det er sikkert inkludert i de 1,81USD som er nevnt. Jeg synes ikke det er urimelig. Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Det er godt mulig du synes PAypal er noe dritt.. Det er mange av dere.. For de som kun er kjøpere har vi ingenting vi skal klage over... Men når det kommer til å overføre penger, som man har på paypal kontoen sin, over til en annens paypalkonto, så kan jeg være enig i at det er urimelig at de tar så mye i begyr.. Men om du ser på de vanlige satsene for denne typen tjenester er faktisk paypal blant de som er rimeligst. Har selv brukt paypal i mange år. å har til nå kun hatt problem med dem en gang.. Men for å oppgradere til premium account så må du registrere deg skikkelig ja.. Å da må de verifiere at du er den du er.. Da trekker de et lite beløp på litt over 1USD...(disse får du igjen når du taster inne koden).. Er vell den enkleste måten å gjøre det på spør du meg... Du får forrestn mye bedre kundeservice ved å åpne Premier Account... Du finner sikker svar på det meste her -morten Endret 1. november 2006 av sKRud Lenke til kommentar
regeli Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Jeg er Premier nå. Jeg verified ikke kortet mitt innen den fristen desverre. Så nå er det sperrer hos PayPal. Har sendt mail når jeg var Premier account og. Har nå bestilt et ekstra VISA kort til netthandel, så da kan jeg legge det inn siden det andre er sperret hos dem. Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Jepp..Å denne gangen må du å verifisere det tidsnok.. Lykke til med handelen da.. Lenke til kommentar
regeli Skrevet 3. november 2006 Forfatter Del Skrevet 3. november 2006 Etter en e-mail fra PayPal så er VISA kort godtatt og verified. Så case closed. Lenke til kommentar
sKRud Skrevet 3. november 2006 Del Skrevet 3. november 2006 Goodie.. Paypal pleier ikke å være så veldig vanskelig på det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå