namas24 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg sliter med å sette opp Nextgentel tråløst nettverk. Det fungerer fint med kabel, men uten sliter jeg stort. Jeg har nettverkskortet Broadcom 802.11g og får ikke kontakt med wireless routeren til Nextgentel (type Speedtouch 585i, der alle lamper lyser grønt). Noen som har noen tips?. Tror kanskje det kan være noe feil med mitt nettverkskort i maskinen. Men maskina er helt ny (Fujistu siemens amilo). Noen som kan hjelpe en stakkar? Virker litt rart at jeg ikke får noe kontakt med nettverkskortet broadcom. Wireless lampen på selve maskina lyser heller ikke. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Bærbare maskiner har en tast for trådløsaktivering. Lenke til kommentar
contempt Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Hei Jeg er IT-Lærling, og har på en uke fått inn 2 maskiner som sliter sterkt med dette kortet. Har søkt masse på nettet og finner stadig ut at dette er et veldig utbredt problem som ikke noen har funnet hjelp til. Siden maskina di er ny vil jeg anbefale deg å klage der du kjøpte den. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå