l_man Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Halloen! Start linja på maskinen vil ikke opp! Har kjørt reperasjon av Windows men ser ikke ut til og funke:S Dette skjedde etter at jeg satt i ett nytt skjermkort:S Hva er problemet? Takker for hjelpen Lenke til kommentar
Eddie123 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei. Har du LCD eller CRT skjerm ? Hvis det er CRT skjerm du har, så er det kanskje så enkelt at bildet ikke er justert riktig på skjermen ? Hva skjer hvis du trykker Windows tasten på tastaturet ? Lenke til kommentar
Brian Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 du kan også prøve nye drivere, eller systemgjennoppretting. Lenke til kommentar
l_man Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Har en Crt skjerm på den maskinen. Har stilla på bildet og det, funka ikke! Skjer ikke en dritt om jeg trykke på windows knappen på tastaturet:S:S Lenke til kommentar
Brian Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Har en Crt skjerm på den maskinen. Har stilla på bildet og det, funka ikke!Skjer ikke en dritt om jeg trykke på windows knappen på tastaturet:S:S 7179727[/snapback] hvis du ikke har et veldig gammelt tastatur, så skal den knappen være mellom ctrl og alt, nederst til venstre på tastaturet ditt. den er merket med windows logoen. Endret 29. oktober 2006 av Brian_N Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hva med å starte Oppgavebehandling (Ctrl-Alt-Del) -> File (New Task (Run...)), skrive explorer.exe og trykke enter? Skjer det noe særlig da? Lenke til kommentar
jaco Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Det har skjedd meg før, det var pga oppløsningen var feil. Prøv å sett den ned å se om det kommer noen start linje da Vet ikke om det fungerer men lov å prøve Lenke til kommentar
l_man Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Har prøvd alt dette! Men takker for hjelpen;) Orker ikke spekulere mer nå Formaterer bare maskinen;) Takk til alle som har vært meget hjelpsomme;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå