Gunfreak Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 I dag fikk jeg masse natur utstyr, veier, elver, gjerder osv. så da måtte jeg ta noen bilder her er 23rd Regiment of Foot AKA Royal Welch fusiliers, som står ved et gjerde ved en vei, med elv i bakgrunnen i 28mm og her er noen 40mm figurer som masjerer langs veien Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Sånn, nå fant jeg fram stefar sitt digitalkamera. Litt bedre iallefall. Dragen: Ikke mye å si. En av mine første figurer, og den ble aldri ferdig. Balrogen: Denne fikk jeg vel ca 3/4 ut i min GW "karriere", ble heller aldri ferdig. Boromir (Døende): Min første Boromir figur. Kjøpte den ganske tidlig. Aragorn (Amon Hen): En av de mange Aragorn figurene jeg endte opp med, han var jo med i nesten alle pakkene Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 dette er Games Workshop sine lotr figurer? ta å sjekk denne siden http://www.perry-miniatures.com/index2.html trykk på menyen og velg peter jackson figures de var med i lotr filmene og lagde egene cutom figurer for jackson egen sammling av WW1 figurer, disse 2 brødrene har også skulpert mange av GW sine lotr figurer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 satt 8 av figurene på basene sine også malte jeg en tysk pak 40 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 her er resulateter av 1.5 uker med intensiv maling Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 her er mine første ACW figurer hva syns dere? Lenke til kommentar
paddaa Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Hei folkens. Jeg bor i haugesund, og spiller W40k. hHr holdt på siden 2003 (ca?). Hobbyen dabbet litt av etter at Centro la ned , men har tatt det litt opp igjen nå i det siste. Har hatt en del hærer i løpet av årene; Dark Angels, Eldar, Necrons og Tyranids (pluss en del hobby-hærer på et par hundre poeng), men for øyeblikket er det Tyranidene det går i (men har fortsatt en respektabel Necron hær). Tyranids: - Warriors (4), deathspitters og VC (+ST) - Warriors (4), deathspitters og VC (+ST) - Warriors (5), ST + RC - Hormagaunts (ca 24) - Termagaunts (8) - Devilgaunts (8) - Spinagaunts (28) - Genestealers (12) RC - Genestealers (12) RC - Genestealers (12) RC - Genestealers (8) (ikke bygd) - Ripper swarms (8) - Spore mines (3) - Spore mines (3) - Spore mines (3) - Zoanthropes (3) - Biovores (3) - Carnifex, BS + ST I tillegg har jeg 2 Hive tyrants (3th edition), 3 tyrant guards (3th edition), 1 lictor (3th edition), 2 carnifex (3th edition) Holder på å male om hæren min. Godt over 50% er ferdig i de nye fargene. Et par bilder: Tyranids Necrons Black TemplarsHobby-hær Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 veldig tøft, likte Black Templar best Lenke til kommentar
paddaa Skrevet 4. august 2008 Del Skrevet 4. august 2008 veldig tøft, likte Black Templar best Jo takk. Er de jeg er mest stolt av også. Men grunnen til at de er "best", er vel at de ikke er en av primær-hærene mine. Disse tar jeg meg god tid til, og trenger ikke bekymre meg om å ha en stor hær klar fort. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 maler du dem i baches eller en og en? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Er det noen av dere som faktisk SPILLER Warhammer med terning og papir og regelbøker? Lenke til kommentar
paddaa Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) Er det noen av dere som faktisk SPILLER Warhammer med terning og papir og regelbøker? Ømm... ja? (eller papir? Greit nok, skrive vel ner army list å sånt på papir da, menmen ) Men det har som sakt dabbet litt av... spiller ikke like mye som før (når jeg holdt på får fullt spillte jeg vel et par kamper i uka, minst), nå for tia er det mer bygging/maling, og lesing/forum (men ja, fortsatt spilling også) Endret 5. august 2008 av paddaa Lenke til kommentar
paddaa Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 maler du dem i baches eller en og en? Tyranids og necrons blir malt squad/brood for squad/brood, men Black templars maler jeg hver for seg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 noe av det samme jeg gjør da jeg trenger mange av, som er i større formasjoner maler jeg 4 og 4 av eller 6 og 6. da jeg enten har 4 eller 6 på hver base. men skal jeg ha løse offierer som leder hærer eller brigader maler jeg bare en. her er det siste jeg har malt, 1993 rangers, delta og somaliere, kjent fra filmen Black Hawk Down Lenke til kommentar
paddaa Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 noe av det samme jeg gjør da jeg trenger mange av, som er i større formasjoner maler jeg 4 og 4 av eller 6 og 6. da jeg enten har 4 eller 6 på hver base. men skal jeg ha løse offierer som leder hærer eller brigader maler jeg bare en. her er det siste jeg har malt, 1993 rangers, delta og somaliere, kjent fra filmen Black Hawk Down Er detta figurer til et bord-spill, eller er det kun miniatyrer du maler for "the fun of it"? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 (endret) er til bord spill har nettopp fått meg et egent spille bord, på 1.2m x 2m her er det i i amerikansk landskap format 9 forskjellige reglerbøker for forskjellige tider og kriger AWI Napoleonic( 2 forskjellige regler bøker for 2 forskjellige typer spill) ACW WW2(3 forskjellige, måtte teste mange før jeg fant et gratis et som jeg likte best) Moderne(2 en hovedregel bok, og en tillegs for spesifike krigen) Endret 5. august 2008 av Gunfreak Lenke til kommentar
paddaa Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 er til bord spill har nettopp fått meg et egent spille bord, på 1.2m x 2m her er det i i amerikansk landskap format 9 forskjellige reglerbøker for forskjellige tider og kriger AWI Napoleonic( 2 forskjellige regler bøker for 2 forskjellige typer spill) ACW WW2(3 forskjellige, måtte teste mange før jeg fant et gratis et som jeg likte best) Moderne(2 en hovedregel bok, og en tillegs for spesifike krigen) kult kult. For min del liker jeg kun warhammer 40k relaterte bord-spill, pluss blood bowl Vært borti noen spill fra den serien også? Tror imperial guard hadde vært no for deg i så fall Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 holdt på med 40k før da jeg var ung, jeg og noen venner holt på med det. men jeg trenger den historiske delen for at det skal være noe for meg. trenger å vite at de regimentene og slagene jeg lager fantes i virkligheten Lenke til kommentar
paddaa Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 holdt på med 40k før da jeg var ung, jeg og noen venner holt på med det. men jeg trenger den historiske delen for at det skal være noe for meg. trenger å vite at de regimentene og slagene jeg lager fantes i virkligheten ok da. hehe, ganske så motsatt jeg da. Hvis det har eksistert, så syns jeg det blir kjedligere Det at man har hærer med gene-manipulerte supermennesker med magiske evner I just love it! Og ikke bare det, men også all historikken rundt (som er kun oppspinn). I forhold til ting som har eksistert, blir liksom mye mer "historie-time" på skolen Men men, en hver har sin smak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå