Gunfreak Skrevet 4. april 2008 Del Skrevet 4. april 2008 jeg var innom en hobby butikk i dag og fikk tak i litt stuff så nå har jeg lagd snake fences Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. april 2008 Del Skrevet 5. april 2008 kan ikke andre poste bilder også, er jo en halvmilliard i norge som holder på med warhammer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. april 2008 Del Skrevet 7. april 2008 her er et bilde en bekjent av meg har tatt av ACW hæren sin Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 13. april 2008 Del Skrevet 13. april 2008 Det dumeste man kan gjøre når man startet med warhammer, er å kjøpe masse med en gang. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. april 2008 Del Skrevet 14. april 2008 etter 5 måneder er jeg ferdig med 1st divsion ved salamnaca http://gunfreakswargaming.blogspot.com/ litt over 300 figurer Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 fikk noen 40mm i dag her ser man forskjellen på 28mm og 40mm her ser man samme soldat i 15mm og 40mm close up Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 16. april 2008 Del Skrevet 16. april 2008 noen flere bilder men hvor blir det av all warhammeren til folka? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. april 2008 Del Skrevet 24. april 2008 tar ikke folk bilde av warhammer sakene sine? nå har jeg fått noe franske soldater også Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 brukte nettopp $700 på natur, veier, gjerder, trær, lever osv Lenke til kommentar
Doffeo Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 Ikke for å være frekk Gunfreak, men det var mye dårlig malearbeide. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. mai 2008 Del Skrevet 5. mai 2008 hva er det som er det verste da, hva er det som må fikses først Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 jeg skal begynne med ww2 saker, så da fant jeg dette bilde av noe veldig bra miniatyrer og veldig bra landskap Lenke til kommentar
DNA Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Har en del fra Warhammer og Warhammer 40k, var High Elf I Warhammer og TAU i 40k, bare dumt at ingen jeg kjenner spiller lenger, er vel en del år siden nå. Skal helt klart få meg Warhammer Online når det kommer og er for tiden i Closed Beta Gunfreak: Synes du malte veldig bra jeg. Endret 12. mai 2008 av DNA Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 takk, jeg er fornøyd med 40mm og 15mm men 28mm ble ikke noe bra, jeg skylder på figurene det var rett og slett vansklige å male, veldig skarpe kanter osv, du får ta å grave frem Warhammeren din og poste bilder av dem Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Sharpe og Harper fra Serien Sharpe Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 fikk 8kg med figurer i dag og har brukt hele kvelden på å male min beste jobb så langt Lenke til kommentar
Tittoffer Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Sinnsykt bra malings arbeid Gunfreak Du hadde slått an med slike maling skills i 40k tror jeg Stå på videre Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Mye slurv også, men jeg skal ikke være pirkete. Skal se om jeg finner noen av de gamle LOTR figurene mine. Vet ikke hvor god stand de er i da men. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. mai 2008 Del Skrevet 19. mai 2008 Her er de av figurene jeg fant. Hadde ganske nøyaktig 997 stk før, ca 900 malte. Husker dette fordi jeg var ganske stolt av det. Men i løpet av årene har de blitt flyttet, gjemt bort og flyttet igjen så mye at de har gått tapt. Beklager på forhånd den ekstremt dårlige bildekvaliteten, er fra en ødelagt mobil. Skal se om jeg får tak i "ordentlig" kamera senere. 1. Bildet: Dette er det eneste jeg fant igjen av figurer... [sadface[2. Bildet: En av de første Warhammer figurene mine, fra rett før jeg gikk over til LOTR. Denne dragen ble aldri mer enn halvferdig pga LOTR. 3. bildet: Das Balrog! Enda en figur som aldri ble ferdig. Denne ble aldri ferdig pga jeg sluttet med dette før den ble ferdig. Som dere ser så modellerte jeg på flammer på armene og holdt på med å lage den en pisk. Ja, jeg vet det er flere figurer på første bildet, men de to små (Aragorn og døende Boromir sine bilder ble ALT for dårlige med mobilen til at de er verdt å laste opp! Somt nevnt så skal jeg få tak i ett bedre kamera! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå