Gå til innhold

Games Workshop spill

123321123321

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har en del fra Warhammer og Warhammer 40k, var High Elf I Warhammer og TAU i 40k, bare dumt at ingen jeg kjenner spiller lenger, er vel en del år siden nå.

Skal helt klart få meg Warhammer Online når det kommer og er for tiden i Closed Beta :)

Gunfreak: Synes du malte veldig bra jeg.

Endret av DNA
Lenke til kommentar

Her er de av figurene jeg fant. Hadde ganske nøyaktig 997 stk før, ca 900 malte.

Husker dette fordi jeg var ganske stolt av det.

Men i løpet av årene har de blitt flyttet, gjemt bort og flyttet igjen så mye at de har gått tapt.

Beklager på forhånd den ekstremt dårlige bildekvaliteten, er fra en ødelagt mobil.

Skal se om jeg får tak i "ordentlig" kamera senere.

1. Bildet: Dette er det eneste jeg fant igjen av figurer... [sadface[

2. Bildet: En av de første Warhammer figurene mine, fra rett før jeg gikk over til LOTR. Denne dragen ble aldri mer enn halvferdig pga LOTR.

3. bildet: Das Balrog! Enda en figur som aldri ble ferdig. Denne ble aldri ferdig pga jeg sluttet med dette før den ble ferdig. Som dere ser så modellerte jeg på flammer på armene og holdt på med å lage den en pisk.

post-96473-1211231767_thumb.jpgpost-96473-1211231816_thumb.jpgpost-96473-1211231848_thumb.jpg

Ja, jeg vet det er flere figurer på første bildet, men de to små (Aragorn og døende Boromir sine bilder ble ALT for dårlige med mobilen til at de er verdt å laste opp!

Somt nevnt så skal jeg få tak i ett bedre kamera!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...