JPTvete Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Vil her fortelle dere min erfaring med Sharif's Dekksenter kundebehandling. 18.09.06: Jeg ringer dem og får pris på 4stk komplette hjul. Prisen jeg får er 9500,- for 4stk Momo Course m/225-45-17 dekk. Jeg sa at jeg bestiller det og får da beskjed om at hvis jeg skal bestille det så måtte de ha 2000,- kr i forskudd som depositum for å sikre seg at jeg ikke bestiller uten å hente. Det jeg måtte gjøre er å betale det inn og sende dem pr. faks kvittering & bestilling samtidig, og det gjorde jeg. Litt etterpå så ringer en derfra opp og lurer på hva slags bil dette er til, og jeg forteller det. 07.10-27.10: Jeg ringer hver dag for å høre om dem har fått felgene jeg bestilte, men hver dag så kommer jeg kun til en telefonsvarer som sier de ikke kan ta tlf. Sender også mail, men også dette uten å få noen respons. 28.10: Jeg reiser 10 mil til Sharif's for å finne ut hva dette er og se om jeg får tak i hjulene jeg har bestilt og betalt depositum for. Da jeg kommer dit så sjekker de opp på dataen og sier: Vi må bestille disse om du vil ha de. Jeg svarer da at de skal være bestilt. Men får da beskjed om at dem ikke er det. Da sier jeg at jeg vil ha depositumet tilbake og kjøpe hjulene et sted jeg får hva jeg blir lovet. Men det får jeg ikke, jeg blir bedt om å oppgi kontonr. så skal de overføre de til meg.. Så får jeg vente og se da, om jeg må vente 2mnd med å få de igjen også. 04.11: Nå er det 1 uke siden de sa de skulle sette inn mitt depositum på min konto. Fortsatt er det ikke kommet inn noen penger. Anbefaler ingen å handle der, om dere skal handle der så reis dit og kjøp kun om de har på lager. Vil gjerne høre om flere har erfaringer derfra. EDIT: Oppdatering Mvh S Endret 4. november 2006 av Snakenor Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Har ikke kjøpt noe fra Sharif enda, men kundebehandlinga deres er utrolig god, selv med meg, som ikke var betalende kunde. Men skal jeg kjøpe dekk derfra skal jeg ta det face-to-face. Og du må prute. Når jeg var der i sommer skulle han ha 8600 for Momo Corse 17" 4x100, NanKang NSII 225/45/17 Endret 31. oktober 2006 av Rs125 Lenke til kommentar
JPTvete Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Har ikke kjøpt noe fra Sharif enda, men kundebehandlinga deres er utrolig god, selv med meg, som ikke var betalende kunde. Men skal jeg kjøpe dekk derfra skal jeg ta det face-to-face. Og du må prute. Når jeg var der i sommer skulle han ha 8600 for Momo Corse 17" 4x100, NanKang NSII 225/45/17 7195308[/snapback] Ja service'en der var god helt til jeg hadde betalt depositum. Etter det så var service'en lik null. Da man bestiller et hjulsett og sier man skal ha det til en bil man har bestilt ny som kommer om 1-2mnd, så er det jævlig dårlig gjort å ikke følge det opp. Jeg ble stående uten hjul til min nye bil pga de drittsekkene der. S Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Aldri finn på å betale depositum uten at forhndler stiller sikkerhet. Går forhandler konkurs eller det skulle skje noe så stiller du veldig dårlig, du kan risikere å miste absolutt alt du har betalt i depositum. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 De krever jo depositum hvis du bestiller felger/dekk/whatever som de ikke har på lager? Dette for å forsikre seg om at de ikke bestiller noe som de ikke får betalt for? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå