TanglewoodD Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hello i luken! Var i sjappa istad og skulle kjøpe ; 2x Skolebrød 1x KIMs potetgull, salt 2x 1,5 Coca Cola flasker Vel, la meg komme til poenget, så gikk jeg bortover mot disken, og det kom en rar fyr inn i sjappa ( C00p Prix) med litt abstinenser, eller så frøs han , Vel og merke, jeg begynte og sikle litt på sjokoladene.. Men da jeg gikk mot kassa igjen, etter å ha sikla over sjokoladene så så jeg at han fyren som enten hadde abstinenser eller frøs drev og putte inn hele øl flasker fra butikken inn i pante maskin ! Det var jo særdeles kult .. Han kom mot meg , og jeg gikk mot sjokoladene igjen, for så sladre på den stakkars fylikken som enten frøs eller hadde abstinenser.. Da dro han , og jeg gikk bort til den litt små lekre rypa i kassa som hadde fått lærling plass der.. Vel, hun var grise fin, så sekla litt til.. Men iallefall, jeg sa bare "øøøøy, han fylliiken tok å panta fulle øl flasker ... " SMå lekre rypa bare " Kødder du ? " Så lyste øynene opp, og jeg smug titta dypt inn i de for å prøve og finne noe snuskete historie, men fant ikke noe. Så gikk jeg , men det var drit morro... Noe en må være der for å skjønne fylliker Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hmm, virker som om noen får i seg mer enn bare Coca Cola på lørdagskvelden..? Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hmm, virker som om noen får i seg mer enn bare Coca Cola på lørdagskvelden..? 7170848[/snapback] Hvem gjør ikke det? Lenke til kommentar
Sweet Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 bilde av dama i kassa?? næææ da Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hmm, virker som om noen får i seg mer enn bare Coca Cola på lørdagskvelden..? 7170848[/snapback] Hvem gjør ikke det? 7171380[/snapback] Jeg. Lenke til kommentar
Tunky Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Og jeg. Drikker ikke.. Er jo såvidt i tenårene, så. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jøss, du er tøff asså. Skikkelig helt. Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Tja, jeg har ikke noe bilde av dama i kassa, da vil jeg jo miste de poengene jeg har tjent opp ved og sladre på fylikken ved å leke en kåt nerd ! Ikke noe sånne slemme negative kommentarer til hverandre innepå denne glad siden ! Det er tross alt gledesutbrudd, ikke negative kommentar siden ! Hør på far deres, ikke drekk for mye , selvom dere er i tenårene ! Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Mye smartere å pante kasser, eller hvertfall 1,5 litersflasker. Ølflasker får du jo bare 1 krone for. Dumme fylliker. Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Jeg tok Fylliken ! Du skulle hatt overskriften som "jeg sladret/tystet på en fyllik... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 21. november 2006 Forfatter Del Skrevet 21. november 2006 Scortech , So ? Du kan ikke liksom ikke dy deg ? Leve med at andre faktisk kan ha det morsomt.. Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 21. november 2006 Del Skrevet 21. november 2006 Nå er det ganske smålig å ha det morro på en tragisk skjebne (utelot "på andres bekostning", fordi det blir så omfattende). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå