Gå til innhold

Jeg tok Fylliken !

TanglewoodD

Anbefalte innlegg

Hello i luken!

Var i sjappa istad og skulle kjøpe ;

2x Skolebrød

1x KIMs potetgull, salt

2x 1,5 Coca Cola flasker

Vel, la meg komme til poenget, så gikk jeg bortover mot disken, og det kom en rar fyr inn i sjappa ( C00p Prix) med litt abstinenser, eller så frøs han :p , Vel og merke, jeg begynte og sikle litt på sjokoladene.. Men da jeg gikk mot kassa igjen, etter å ha sikla over sjokoladene så så jeg at han fyren som enten hadde abstinenser eller frøs drev og putte inn hele øl flasker fra butikken inn i pante maskin !

Det var jo særdeles kult .. Han kom mot meg , og jeg gikk mot sjokoladene igjen, for så sladre på den stakkars fylikken som enten frøs eller hadde abstinenser..

Da dro han , og jeg gikk bort til den litt små lekre rypa i kassa som hadde fått lærling plass der.. Vel, hun var grise fin, så sekla litt til..

Men iallefall, jeg sa bare "øøøøy, han fylliiken tok å panta fulle øl flasker ... "

SMå lekre rypa bare " Kødder du ? " Så lyste øynene opp, og jeg smug titta dypt inn i de for å prøve og finne noe snuskete historie, men fant ikke noe.

Så gikk jeg , men det var drit morro... Noe en må være der for å skjønne :)

:love: fylliker :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tja, jeg har ikke noe bilde av dama i kassa, da vil jeg jo miste de poengene jeg har tjent opp ved og sladre på fylikken ved å leke en kåt nerd ! :)

Ikke noe sånne slemme negative kommentarer til hverandre innepå denne glad siden ! Det er tross alt gledesutbrudd, ikke negative kommentar siden !

Hør på far deres, ikke drekk for mye , selvom dere er i tenårene ! :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...