BjornZ Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Har: ASUS a7v133(-c) Duron 850 512MB RAM 52x cd Soundblaster 128 Matrox 32MB Dual-head. (Husker i farta ikke helt om det er G400 eller) 19" CRT Kjører XP Ønsker å lage en "underholdningsmaskin" Har skaffet en overgang fra overgang fra mini-jack til rca så jeg får lyden inn på stereoanlegget. Hva slags skjermkort trenger jeg for å få bildet på tv`n? Kort med tv-utgang? Ja ja.. vet det ) Noen tips til hvilket?kort? Jeg vil ha value for money! Billig er bra! Kvalitet? Vel så lenge det blir like bra eller bedre en VHS så er jeg happy! Skal anskaffe en dvd også.. hvilken? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Har ikke G400 TV-ut da? Fulgte med en ekstra kabel på mitt med overgang til TV, men jeg har aldri prøvd det... Lenke til kommentar
BjornZ Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 I såfall er det ikke et 400-kort jeg har.. har bare to monitor utganger.. jeg har ikke hatt tid til å sjekke opp kortet.. Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Har du et Matrox finnes det en kabel for TV... Lenke til kommentar
BjornZ Skrevet 10. november 2002 Forfatter Del Skrevet 10. november 2002 Mitt Matrox kort har to monitor utganger.. to indentiske.. bortsett fra at den ene heter 1.. og den andre 2 da.. Lenke til kommentar
mohuhau Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 tror du kan få tak i en kabel du kan putte på den ene skjermkort utgangen for å få tv-ut :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå