Victory Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Kjøpte meg en XBOX Xecuter 2.6 CE og en XBOX Xecuter Xapt3r 1.6 Solderless Adapter for å slippe å lodde. Har nå montert disse delene i min xbox. Men de fungerer ikkje sad.gif Det er nok noe jeg har gjort galt, og håper noen her kan hjelpe meg. Når jeg starter xboxen restarter den seg 3 ganger og på 3 gangen starter xboxen sikkelig men da blinker det ett grønt og rødt lys frem på xboxen med av og på brytern. Det kommer heller ikke noe på skjermen. Noen som kan hjelpe meg? Endret 28. oktober 2006 av Victory Lenke til kommentar
cbs77 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Sjekk litt på www.xbox-scene.com. De har en del opplæring på dette. Er du sikker på at kabelen står i riktig bak? Da blinker det. Lenke til kommentar
Victory Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Ingen kabler er løse og står riktig i. Finner ingenting hos xbox-scene.com heller Endret 28. oktober 2006 av Victory Lenke til kommentar
redflame Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 det følger vel ikke ,med noen hacked bios fil på en ny chip , den må du legge inn selv Lenke til kommentar
Victory Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 doh...kan det være det som er problemet da? Har bare montert chipen jeg. Hvordan gjør jeg det da? Kan jeg bruke ett slikt program der jeg fører over filer vie nettverk? Er helt ny når det gjelder dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå