-dizzy- Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 I noen dager nå har msn messenger vært utilgjengelig. Jeg tenkte at msn var nede og at alle hadde det sånn, men det viste seg og være anderledes. Når jeg skal logge på, kommer det en melding som ber med å "troubleshoote". Jeg gjorde det, og den kommer fram til at gateway'en er offline. Så.. først og fremst, hvordan gjør jeg den online, og hva er det? -peace:D Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Prøv å installer Windows Live Messenger på nytt. Test Windows Messenger (om du har det). Lenke til kommentar
-dizzy- Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Windows messenger funker heller ikke. kan prøve å installere live messenger på nytt. Men gateway?! Endret 28. oktober 2006 av -dizzy- Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Merkelig. Hvilken nettleverandør har du? Gjort noe med PCen din eller nettverket ditt i det siste? Lenke til kommentar
-dizzy- Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Merkelig. Hvilken nettleverandør har du?Gjort noe med PCen din eller nettverket ditt i det siste? Telenor. Nei har ikke det skjønner du avinstallerte live messenger og lastet det ned/installerte det på nytt, men ingen lykke. Endret 28. oktober 2006 av -dizzy- Lenke til kommentar
S-T Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hadde same problemet for litt sidan. Alt anna virka som før, nettilgangen var normal, kun Msn som rapporterte Gateway feil. Reinstallerte Live Messenger, hjalp ikkje. Avinnstallerte alt av Msn. La inn Msn messenger på nytt, då fekk eg kontakt. La så inn Live Messenger, då var alt som før. Lenke til kommentar
-dizzy- Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Hadde same problemet for litt sidan. Alt anna virka som før, nettilgangen var normal, kun Msn som rapporterte Gateway feil. Reinstallerte Live Messenger, hjalp ikkje. Avinnstallerte alt av Msn. La inn Msn messenger på nytt, då fekk eg kontakt. La så inn Live Messenger, då var alt som før. hmm okei, takk Skal prøve Lenke til kommentar
-dizzy- Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Jeg prøvde det, men ser ikke ut til å fungere. Men du sa du fjerna alt msn relatert. Hva med windows messenger? Fjerna du det/hadde du det ikke? Fordi jeg har det, men vet ikke hvordan jeg får fjerna det, eller om det går. Lenke til kommentar
S-T Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Hei, Her hadde eg både MSN Messenger og Windows Live Messenger på maskina då problemet oppsto. -Avinnstallerte begge to først i "kontrollpanel" - "legg til eller fjern programmer". -Restarta maskina. -Innstalerte Msn Messenger, Versjon 7.5, på nytt. -Då fekk eg kontakt. Håpar det kan vere til litt hjelp. Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Gå inn på kontollpanel, nettverks- og internettstilkoblinger, finn nettverkstilkoblinga du bruker, høyreklikk på den og trykk reparer. Det hjalp hvertfall til meg på min gamle maskin. Lenke til kommentar
-dizzy- Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Takk for svar! Nå har jeg prøvd å avinstallere msn på nytt, og installert msn messenger 7.5 men jeg får samme meldinga der. Jeg har også prøvdå "reparere" nettet, men ingen lykke der heller. Hva kan dette være, og hva er gateway? Finnes det ingen måte og bare sette den til "online"? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå