Fyr Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Har hatt problemer med å avinstallere/autopatch spill på maskinen en god stund nå. Når jeg skal fjerne f.ex. Battlefield 2142 kommer følgende feilmelding opp: ">SetupDLL\SetupDLL.cpp (469) pAPP:EA Games PGUID: (masse bokstaver og tall) $(ip-aktig nummer) @Windows XP Service Pack 2 (2600) IE (tall igjen) Også når jeg prøver å patche BF2142 finner den ikke mappen til spillet, som ligger på C: disken. Hva er det dette kommer av? Gjorde en systemgjenoppretting tidligere, kan dette være årsaken? Unnskyld for at jeg ikke skriver alt av tall, er forsiktig med hva jeg legger ut på nettet, pga uerfarenhet Endret 29. oktober 2006 av Fyr Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Slett BF2142 mappen manuelt [høyre klikk>slett] også instaler det på nytt... Da skal problemet være løst.. Lenke til kommentar
Fyr Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Installerte spillet på nytt, "ny" feilmelding kom opp: Microsoft Visual C++ Runtime Library Runtime Error! Program: C:\DOCUME~1\"brukernavn"~1\LOKALE~1\ Temp\set16.tmp This application has requested the Runtime to terminate it in an unusual way, Please contact the application's support team for more information. Dette gjør sånn at jeg aldri får fullført installasjonen 100%. Annen årsak for at jeg ikke får avinstallert/patcha BF2142? Lenke til kommentar
Beaumont Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 hmm, sjekk windows update [microsoft update]. Last ned alt du ser av updates. Lenke til kommentar
Fyr Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 (endret) Alt av updates installert, ingenting ser ut til å hjelpe Takk for hjelpen anyway, AgaKhan Endret 29. oktober 2006 av Fyr Lenke til kommentar
Xcrtry Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Har du enda problemer med å instalere det, Marius? Lenke til kommentar
Fyr Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Off-topic Dessverre ja, skal få installert XP på nytt. Burde ha gjort det for lenge siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå