Gå til innhold

Trinket og neck til level 60 hunter


Anbefalte innlegg

Hei

 

har allerede en god trinket, men den andre jeg har er insigna of the alliance. Den er ikke så veldig bra å gå rundt med sånn til hverdags.

 

Noen som har noen bra hunter trinket for en lvl 60 som er lett å få tak i? helst en med +attack power eller critical % eller agi/stamina. Er ikke en veldig god 60 så den behøer ikke være epic eller no sånt. Men blå må den være...

 

Har søkte litt på thott men fant ikke noe spesielt..

 

Noen som kan hjelpe meg her?

 

takker for svar:D

 

*se post nummer 7 for neck*

Endret av Simma89
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har bestemt jeg får å gå for Royal Seal of Eldre'Thalas og Blackhand's Breadth. Men har fortsatt eet spørsmål til..

 

Jeg har også en drålig neck. Har en neck jeg fikk i sunke temple eller no.. Neon som har noe godt forslag til en god neck? har seartcha dette på thott og uten større hell.

 

Noen som har noen tips til en god neck? helst med +attack power eller critical % eller agi/stamina.

 

Takker for svar:)

Lenke til kommentar

Vet hva du mener jeg de WSG tingene. Men honored tar lang tid, er alliance og vi taper hver gang.. Og den eneste måten å få rep med de på er å vinne BG's..

 

Men den darmoonfair hva heter den?? og hvor og hvordan farmer jeg rep til dette? (er skinner)

Endret av Simma89
Lenke til kommentar
Vet hva du mener jeg de  WSG tingene. Men honored tar lang tid, er alliance og vi taper hver gang.. Og den eneste måten å  få rep med de på er å vinne BG's..

 

Men den darmoonfair hva heter den?? og hvor og hvordan farmer jeg rep til dette? (er skinner)

7182665[/snapback]

 

http://www.thottbot.com/?i=43504 :)

 

Den er ikke så nice for hunters da, 19 agi & 10 sta er ikke dårlig, men necken er best på rogue, melee-shaman og-paladin, warrior og feral druid ;)

Lenke til kommentar

Den necken der er nice for hunters den.. men tror jeg går for Mark of Fordring, ettersom jeg har begynt og er kommet langt på det questet. Og det er litt diggere med quest enn rep farming.

 

Men når det gjelder trinket:

 

Royal Seal of Eldre'Thalas

 

Så på den. Og vet hvordan jeg får den. Den har veldig liten drop rate i DM så jeg valgte å kjøpe den boka som begynner questet på AH. Men den koster 150g. Har ikke dette atm. Noen som kan anbefale en annen trinket som er like god?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...