Spetsnaz Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Ati's sider har blitt til AMD Customer Care. LINK Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) http://www.amd.com/us-en/Corporate/Virtual...~113741,00.html Og hvis du ikke gidder å lese det som faktisk står på sida; AMD har kjøpt opp ATI. Redigert: Innlegget virka litt krasst. Endret 28. oktober 2006 av Tacritan Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 hmm, trodde ikke de skulle være sååå sammenslått. Skal det hete AMD Radeon nå da? Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) så nettop at hjemmesida til ATI ha blitt ati.amd.com Sida har jo blitt grønn Endret 28. oktober 2006 av DukeCoke Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) hmm, trodde ikke de skulle være sååå sammenslått. Skal det hete AMD Radeon nå da? 7170581[/snapback] Ikke? AMD har jo kjøpt opp Ati, og de har slått seg sammen... hvor mer sammenslått kan man bli? Det er som om 1+1 er 1... Endret 28. oktober 2006 av Lakus Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) hmm, trodde ikke de skulle være sååå sammenslått. Skal det hete AMD Radeon nå da? 7170581[/snapback] Ikke? AMD har jo kjøpt opp Ati, og de har slått seg sammen... hvor mer sammenslått kan man bli? Det er som om 1+1 er 1... 7170591[/snapback] jeg tenkte at det skulle bli akkurat som dell og alienware, det heter fortsatt dell og alienware. Endret 28. oktober 2006 av DukeCoke Lenke til kommentar
Mortis360 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 jeg tenkte at det skulle bli akkurat som dell og alienware, det heter fortsatt dell og alienware. Det heter da fortsatt AMD og ATI. De har felles nettsider og er ett selskap, men de har ikke bytta navn. ~ Medion Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Uff, det blir skikkelig kræsj med ATi-rød og AMD-grønn... Bra at de har unngått å bruke begge fargene samtidig på sidene, men det er trist at den ATi-røde fargen får en svakere stilling. Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 10. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2006 http://www.amd.com/us-en/Corporate/Virtual...~113741,00.html Og hvis du ikke gidder å lese det som faktisk står på sida; AMD har kjøpt opp ATI. Redigert: Innlegget virka litt krasst. 7170497[/snapback] Muren har falt! Jo, jeg får jo med meg litt jeg også... Men her snakker vi om west-germany-alltheway.net Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 hele ATI "Oppkjøpet" er en eneste stor markedsføringsgimmick slik at ATI kan nøytralisere den store forbindelsen mellom grønnfarge og nVidia..ettersom AMD også er "grønne" kan ATI dermed utnytte og bryte dette båndet! det er det det handler om! Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) haha! Ja, riktig. Nå er ATI kvitt det problemet Endret 11. desember 2006 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Spetsnaz Skrevet 12. desember 2006 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) Det blir jo vanskeligere for forbruker. Lys nvidia gronn vs mørkegrønn Ati.. Det smarte valget avhenger jo av om man klarer å skilne fargene fra hverandre. Det handler visst om å skaffe seg allierte? Jeg skal kjøre Adobe på en maskin med intel prosessor og ati skjermkort med sli certified ram bare på trass, kanskje toppe det hele med crossfire strømforsyning Edit: er crossfire fremdeles rødt, eller har det også blitt grønt? Endret 12. desember 2006 av Spetsnaz Lenke til kommentar
Glufsa Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 Det blir jo vanskeligere for forbruker. Lys nvidia gronn vs mørkegrønn Ati.. Det smarte valget avhenger jo av om man klarer å skilne fargene fra hverandre. Det handler visst om å skaffe seg allierte? Jeg skal kjøre Adobe på en maskin med intel prosessor og ati skjermkort med sli certified ram bare på trass, kanskje toppe det hele med crossfire strømforsyning Edit: er crossfire fremdeles rødt, eller har det også blitt grønt? 7485915[/snapback] det er rødt Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 12. desember 2006 Del Skrevet 12. desember 2006 (endret) (Jeg skal kjøre Adobe på en maskin med intel prosessor og ati skjermkort med sli certified ram bare på trass, kanskje toppe det hele med crossfire strømforsyning ) Haha :!: Får sikkert rå ytelse! Endret 12. desember 2006 av Kjetil_90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå