Are.......... Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Lurer på hvordan onlinemulighetene er på FM..Spesielt i forhold til Xbox 360. Har tenkt å kjøpe det, men lurer på om jeg skal kjøpe til PC eller 360?
master_al Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Lurer på hvordan onlinemulighetene er på FM..Spesielt i forhold til Xbox 360. Har tenkt å kjøpe det, men lurer på om jeg skal kjøpe til PC eller 360? 7170236[/snapback] Jeg vet ikke helt hvordan det blir online på Xbox 360, men på Pc fungerer det greit. Selvom det er mye artigere på Lan. Jeg syntes du burde kjøpe det til pc, fordi da slipper du å vente en stund til. Pluss at da slipper du eventuelle begrensninger på den versjonen
Are.......... Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Skrevet 28. oktober 2006 Hvilke modes er online på PC da? Og er det noe registrering eller noe sånn for å begynne å spille?
RRhoads Skrevet 28. oktober 2006 Skrevet 28. oktober 2006 Hvilke modes er online på PC da? Og er det noe registrering eller noe sånn for å begynne å spille? 7171236[/snapback] Modes? det er bare en mode. Ikke noe registrering, du kobler deg bare opp til han som er server.
Are.......... Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Skrevet 28. oktober 2006 Hvilke modes er online på PC da? Og er det noe registrering eller noe sånn for å begynne å spille? 7171236[/snapback] Modes? det er bare en mode. Ikke noe registrering, du kobler deg bare opp til han som er server. 7171354[/snapback] Må man ha ip-adressen da eller noe sånt da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå