Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Rosa bilde når jeg bruker VLC media player:S*LØST*

Anbefalte innlegg

Hei! ;)

Når jeg skal se på film med VLC media player, viser den filmen som vanlig, bare i rosa. Dette er bare i VLC. For at jeg skal slippe å se filmfilen med rosa farge, må jeg åpne filen på nytt mens jeg spiller den rosa filen :S. Men etter jeg har fått vekk rosa-fargen, blir det veldig dårlig bilde. Hva kan jeg gjøre for å fikse dette?

Mvh vhordnes. :)

PS! prøvde å ta screenshot, men da går selve bildet i filmfilen vekk:S skikkelig rart ass:(

Edit: Fant ikke noen bedre kategorierer å "putte" emnet i, håper dette passet ;)

Endret av vhordnes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

VLC "oppfant" jo trøbbelfri videoavspilling, så dette virker rart.

Har du prøvd å reinnstalere programmet? Hvilken versjon bruker du?

Og at bildet forsvinner kan ha noe med grafikk-akselerasjonen på maskina di å gjøre.

Du kan jo prøve å høyreklikke på skrivebord og gå til egenskaper, innstillinger, avansert, feilsøking og der sette ned "Maskinvareakselerasjon". Vet ikke om det hjelper, men kan jo prøve.

Lenke til kommentar
Høres ut som om Rødfargen er blitt stil opp når video spilles gjennom Overlay. Prøv først å se om Overlay er blitt tukla med i kontrollpanelet for driveren til Skjermkortet ditt. Er alt fint og flott der, bytt "Video Output Module" til for eksempel OpenGL/DirectX

7171507[/snapback]

Tusen takk, det funket :w00t::thumbup: Funket til og med med screenshot :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...