tore- Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Jeg har fra før et Creative Desktop Theater DTT2200, komplett sett. Men jeg har fått tak i enda en sub, spørsmålet er om det er mulig å koble denne til også? Problemet er vel kun å få strøm til jævelen... Kabel er vel bare å bruke en splitter på lydkortet slik at jeg får to utganger... tips? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Fortell mer om subben, du. :smile: Men det skal nok gå an, ja. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 Er samme sub som i mitt eksisterende system Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Hvilket lydkort? Det du gjør er å splitte sub-signalet inn på hver sub. Du kan også rute bakhøyttalerene inn på sub#2 for potensielt mer "kontroll", dvs at du lastbalanserer forsterkerene bedre. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 sb live 5.1 Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Jepp, da splitter du utgangen for senter/sub og plugger disse i begge subbene. Easy as pie. :smile: Lenke til kommentar
tore- Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 det er vel strømmen som er hovedproblemet Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Hvorfor det? Har du få stikk-kontakter igjen? Begge har ekstern strømforsyning, ja? Lenke til kommentar
tore- Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 den bruker jo en 13.5 V input på strøm, må vel finne en konverter da? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 9. november 2002 Del Skrevet 9. november 2002 Åh, du mangler strømforsyning til den ene. Ah. Du kan høre med Creative og Creative-forhandlere da. Jeg vet ikke hvor kritisk det er at du ikke setter rett spenning over den når du ikke skal bruke effektkanalene til de 5 andre høyttalerene. Lenke til kommentar
tore- Skrevet 9. november 2002 Forfatter Del Skrevet 9. november 2002 på mitt eksisterende system har jeg jo en høytaller avkoblet pga. mangel av lydkabel, så det burde vel gå... men hvor kan jeg få kjøpt 13.5 V adp. som passer den kontakten som subben har? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 10. november 2002 Del Skrevet 10. november 2002 Si det. Som sagt ville jeg hørt med Creative og Creative-forhandlere. Du kan jo ta med subben til Clas Ohlson og høre om de har noe der. Det er mulig at du kan kjøre den på 12V, men det må du ikke ta mitt ord for. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå