Gjest mafister Skrevet 8. november 2002 Rapporter Del Skrevet 8. november 2002 Hei, jeg syns forumet er skikkelig treigt as. Er på 1Mbit linje og forumet bruker et halvt år på å loade... ikke bra.. Mer båndbredde kanskje??? :smile: Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. november 2002 Rapporter Del Skrevet 8. november 2002 Det er en del tråder om dette, hvis du leter litt. Men det har vært uvanlig tregt i de par siste timene. Det er ikke båndbredden som er hovedproblemet, svjv. Edit: Feil! [ Denne Melding var redigert av: LarsC på 2002-11-08 23:17 ] Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 8. november 2002 Rapporter Del Skrevet 8. november 2002 Sidene fungerte ikke for meg i 30 min nå Stemmer det at det er databasen som er for belastet? Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. november 2002 Rapporter Del Skrevet 8. november 2002 Amund skrev i en annen tråd at han hadde skilt ut databasedelen av forumet til en egen server, så jeg vet ikke helt. Men jeg fikk heller ikke forumet til å virke på en time elns. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 8. november 2002 Rapporter Del Skrevet 8. november 2002 JA! Fungerte ikke hos meg i 3 kvartet ca. Nå går det bare Super tregt! hehe Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. november 2002 Rapporter Del Skrevet 8. november 2002 Neh, nå går det sykt kjapt, IMO! Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 8. november 2002 Rapporter Del Skrevet 8. november 2002 Quote: Den 2002-11-08 22:59, skrev PiRANhA:Hei, jeg syns forumet er skikkelig treigt as. Er på 1Mbit linje og forumet bruker et halvt år på å loade... ikke bra..Mer båndbredde kanskje??? _____________________________Commodore 64 C 0,985MHz @ 1.4Mhz m/ vannkjøling Tja, et halvt år skulle vel stemme med de maskin-specsene dine Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 8. november 2002 Rapporter Del Skrevet 8. november 2002 Nå ble det bedre! Lenke til kommentar
amund Skrevet 9. november 2002 Rapporter Del Skrevet 9. november 2002 Vi hadde serverproblemer fredag formiddag. Fredag ettermiddag var forumet i normal drift igjen. Samtidig har vi fått justert litt på prisguiden slik at denne heller ikke har like høy belastning som tidligere. Mvh, Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå