Killa833 Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 I vårt klasserom er det 5 pc'er som vi lan'er SOF2 på i noen av timene... Lenke til kommentar
fal Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Ohh, de var noen tøffe mennesker! Bare vent til videregående, der bryr ikke lærerene om dere har gjort leksa eller ikke arbeider i timen, som alle sier her: "Jeg kan bare åpne døra, men du må gå igjennom den" eller "Ansvar for egen læring" eller "Æ bry' mæ itj om du drit i skolen, æ får betalt. Vi træffes på Rema 1000 om to år" Siste var fra en kul norsklærer vi hadde Men noe sier meg at de ikke vil møte videregående o_O 7404479[/snapback] raffl, da hadde jeg bare sagt "vel, sikker på at barna mine treffer deg på den skolen her igjen " Lenke til kommentar
Kjekssjokolade Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 var dette riktig postet av deg, altså under humor, er vell ingen som finner noe humoristisk i dette? 7404441[/snapback] Var det ikke bittelitt morsomt engang? 7406595[/snapback] Nei, jeg fant faktisk ikke noe humor i dette Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) var dette riktig postet av deg, altså under humor, er vell ingen som finner noe humoristisk i dette? 7404441[/snapback] Var det ikke bittelitt morsomt engang? 7406595[/snapback] Sorry... Endret 2. desember 2006 av Medrakil Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 (endret) Artig påfunn, men hvis de holder på sånn hele timen Endret 2. desember 2006 av Liquid Crystal Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Hrreguud di vr skikkli keege azz....Lærere r bare domme azz.............. Stay in School or be a fjortizz-omglol-fool. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 2. desember 2006 Del Skrevet 2. desember 2006 Skal jeg fortelle deg noe morsomt: Sånn er det i alle timene våre, og ikke bare to gutter..ånei her er det alle sammen inkludert meg :!: . Ei lærer som klarer å si at alle må lukke pcene sine, ellers er dette litt vel for normalt. Selvdisiplin er vanskelig i kjedelige timer . Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hva er det med de norske barna i dag? Spille musikk og drikke brus i timen, og kalle det for fritidsklubb, mens man har forelesning! Jeg blir så sint! Skulle personlig ha løftet dem opp å kastet dem ut på gangen, uten å åpne døren først. Bare så synd man ikke har lov til å legge en finger på elevene uten å bli hengt ut i VG og dagbla', samt miste jobben. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Hvis lærerne skulle begynne å løse slike problemer med vold, så er det vel ikke rart hvis elevene tar etter Lenke til kommentar
mrav4 Skrevet 9. desember 2006 Del Skrevet 9. desember 2006 Omg! Jaja, 10 klasse faktisk lol.. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Synes slik oppførsel skulle føres til at elvene involvert hadde blitt satt i en "spesial" klasse, de ødelegger for de som vil lære, og komme opp og fram i livet!. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Omg! Jaja, 10 klasse faktisk lol.. 7461657[/snapback] Lol fjortizz diluxx! Noobz. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Welcome to my world Sånn er det her også.. Spesielt på tentamener å sånn er det mye tull ute å går Satt forøvrig å så på plipp plopp og plomma hele tentamenen, og ellers skreik og åndet folk seg rundt i hele rommet! Skolen nå Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Satt forøvrig å så på plipp plopp og plomma hele tentamenen 7467564[/snapback] Hvorfor? Ikke rart du sitter på skolen nå, gjennsitting over helgen for oppførselen din kan jeg tenke meg. Endret 10. desember 2006 av BeFs Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Faen, det var bare patetisk Skjerp dere! Tror elevene hadde hatt godt av å få innført spanskrøret ja Makan til teit oppførsel... Lenke til kommentar
............... Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Faen, det var bare patetisk Skjerp dere! Tror elevene hadde hatt godt av å få innført spanskrøret ja Makan til teit oppførsel... 7470357[/snapback] var det ment å være et seriøst innlegg? ville vurdert bruken av når man skal være sånn Lenke til kommentar
tommen_h Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Halveis serriøst... hence the -s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå