Teodorull Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Følgende skjedde forrige norsktime: La meg først nevne at vi hadde en noe gammeldags lærer over 60 den timen. To "kulere" gutter sitter fremst i et hjørne av klasserommet mens læreren forteller om realismen. Den ene tar opp macbooken sin. Den andre tar opp en sixpack julebrus. De setter også på litt musikk, med relativt lavt volum. Norsklæreren merker ingenting (les: Fortrenger) Så der ble det fritidsklubb resten av timen! Tenkte bare jeg skulle informere om at tidene ar forandret seg i skole-norge Sikkert ingen nyhet, men likevel. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 De var virkelig kule... Lenke til kommentar
Gene Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 jay, så bra Her snakker vi om folk som har respekt for andre ass Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Ha ha drit morsomt lol ass. :DD:DDD: dagens tråd detta hær..... Lenke til kommentar
Solid Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Ha ha drit morsomt lol ass. :DD:DDD:dagens tråd detta hær..... 7170550[/snapback] What he said. Dere er kewle. Lenke til kommentar
Propofol Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Blir faktisk irritert over å lese at norske elever får mindre og mindre respekt for læreren. Lurer litt på om trådstarter vet hvordan det er å undervise når elever oppfører seg som noen jævla idioter? Lenke til kommentar
Mendel Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Ånei så kewle gutter de var da, kanskje de burde følge mer med på hva som blir undervist om, for skole er ikke bare en fritidsaktivitet, det er faktisk veldig viktig for senere utdanning og jobb. Har liten respekt for folk som oppfører seg slik. Lenke til kommentar
kjehaako Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Lærerne bør være harde mot de harde. At skolen (primært barne- og ungdomsskole) blir barnehage, er det lite tvil om. På VGS hjelper det dog endel, siden folk vanligvis er interessert i å lære de fagene de har. Lenke til kommentar
quakie Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hvilken klasse var det sa du, 3? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Læreren burde konfiskert både Macbook og Julebrus. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Læreren burde konfiskert både Macbook og Julebrus. 7171955[/snapback] + spansrør. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Læreren burde konfiskert både Macbook og Julebrus. 7171955[/snapback] + spansrør. 7172417[/snapback] Spanskrøret sørger vel ikke for at undervisningen går videre, som bør være det ultimate målet. Men dog, det hadde vært artig å sett. Lenke til kommentar
Solid Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Veldig artig skal jeg si deg. Lenke til kommentar
Teodorull Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Hvilken klasse var det sa du, 3? 7171929[/snapback] 10. Hvis det var det du mente. Lenke til kommentar
Thakiti Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 er jo ikke morsomt når læreren er der da. da jeg gikk i 8. klasse så hadde vi et prosjekt der vi skulle ta ut noen bilder og henge dem opp og lage utstilling, men han ene fyren som kunne de greiene der kunne bare være på skolen til halv 1 (skolen slutta 2), så da sendte læreren oss på datarommet og gikk hjem. gjorde han en 5-6 ganger da, 1,5 time på datarommet, og absolutt ingen som brydde seg om hva vi gjorde. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Skole norge trenger folk som pusher grensene. Til slutt klikker det for lærerene og vi får innført Nazi disiplin. Fint at noen gjør det verre slik at det kan bli bedre. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Sett meg på bakken og skyt meg i hodet. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Sett meg på bakken og skyt meg i hodet. 7390957[/snapback] ta meg først Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Sett meg på bakken og skyt meg i hodet. 7390957[/snapback] ta meg først 7390983[/snapback] Ill give you two in the pink and one in the stink. Lenke til kommentar
rc-marcus Skrevet 30. november 2006 Del Skrevet 30. november 2006 Følgende skjedde forrige norsktime: La meg først nevne at vi hadde en noe gammeldags lærer over 60 den timen. To "kulere" gutter sitter fremst i et hjørne av klasserommet mens læreren forteller om realismen. Den ene tar opp macbooken sin. Den andre tar opp en sixpack julebrus. De setter også på litt musikk, med relativt lavt volum. Norsklæreren merker ingenting (les: Fortrenger) Så der ble det fritidsklubb resten av timen! Tenkte bare jeg skulle informere om at tidene ar forandret seg i skole-norge Sikkert ingen nyhet, men likevel. 7169876[/snapback] Heldigvis går du fortsatt på ungdomsskole... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå