Gå til innhold

Fritidsklubb i norsktimen

Teodorull

Anbefalte innlegg

Følgende skjedde forrige norsktime:

La meg først nevne at vi hadde en noe gammeldags lærer over 60 den timen.

To "kulere" gutter sitter fremst i et hjørne av klasserommet mens læreren forteller om realismen. Den ene tar opp macbooken sin. Den andre tar opp en sixpack julebrus. :fun: De setter også på litt musikk, med relativt lavt volum. Norsklæreren merker ingenting (les: Fortrenger) Så der ble det fritidsklubb resten av timen! :D

Tenkte bare jeg skulle informere om at tidene ar forandret seg i skole-norge :w00t: Sikkert ingen nyhet, men likevel.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ånei så kewle gutter de var da, kanskje de burde følge mer med på hva som blir undervist om, for skole er ikke bare en fritidsaktivitet, det er faktisk veldig viktig for senere utdanning og jobb.

Har liten respekt for folk som oppfører seg slik.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

er jo ikke morsomt når læreren er der da.

da jeg gikk i 8. klasse så hadde vi et prosjekt der vi skulle ta ut noen bilder og henge dem opp og lage utstilling, men han ene fyren som kunne de greiene der kunne bare være på skolen til halv 1 (skolen slutta 2), så da sendte læreren oss på datarommet og gikk hjem.

gjorde han en 5-6 ganger da, 1,5 time på datarommet, og absolutt ingen som brydde seg om hva vi gjorde.

Lenke til kommentar
Følgende skjedde forrige norsktime:

La meg først nevne at vi hadde en noe gammeldags lærer over 60 den timen.

To "kulere" gutter sitter fremst i et hjørne av klasserommet mens læreren forteller om realismen. Den ene tar opp macbooken sin. Den andre tar opp en sixpack julebrus.  :fun: De setter også på litt musikk, med relativt lavt volum. Norsklæreren merker ingenting (les: Fortrenger) Så der ble det fritidsklubb resten av timen!  :D 

Tenkte bare jeg skulle informere om at tidene ar forandret seg i skole-norge :w00t:  Sikkert ingen nyhet, men likevel.

7169876[/snapback]

Heldigvis går du fortsatt på ungdomsskole...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...