Khaya Ivorensis Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Kom til å tenke på en ting... jeg planlegger å bygge ny PC snart, og da skal jeg bruke et Lian Li kabinett som kommer med hele 4 stykk vifter (3x120mm og 1x80mm). Problemet da er bare at hovedkortet jeg skal bruke ikke har mer enn ett kabinett-vifte strømuttak. Finnes det "forgreininger" slik at man kan koble flere vifter på samme strømuttaket, eller må man bruke en viftestyrings-modul? Tror ikke jeg vil behøve å være nødt til å skru ned viftene, siden de som følger med kabinettet er ganske så stille. Beklager hvis dette er et dumt spørsmål, men jeg bare lurte . Edit: Denne viftestyringa har et herlig, retro design som minner meg om en Aguilar bassamp. Er den noe bra? http://www.microplex.no/product.aspx?pid=S...3BB&mcat=15s230 -Erlend Endret 28. oktober 2006 av Erlend_G Lenke til kommentar
magnulf Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Mange vifter kommer med molex kontakter og vis ikke så kan du kjøpe overganger fra 3 pins til molex vis det blir nødvendig. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Ok, takker for svar Lenke til kommentar
Intern Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Viftestyringen jeg har, har 6x 3-pins viftekontakter. Det du kan gjøre er å kjøpe en viftestyring og plugge noen vifter i HK og noen i viftestyringen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå