propers404 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Hei.... Min eksterene 2,5" Harddisk har mistet 12 GB plutselig. Ser at Totalt med plass er 93GB og at det er igjen 1,40 GB Men når jeg drar musa over alle tinga ser jeg at ikke ha brukt mer en 80 GB. Trenger litt hjelp med detta. og vil helst ikke gjøre noe med den disken før jeg får en til en siden den inneholder masse filmer og bilder. Endret 28. oktober 2006 av Toffer91 Lenke til kommentar
veitch Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei.... Min eksterene 2,5" Harddisk har mistet 12 GB plutselig. Ser at Totalt med plass er 93GB og at det er igjen 1,40 GB Men når jeg drar musa over alle tinga ser jeg at ikke ha brukt mer en 80 GB. Trenger litt hjelp med detta. og vil helst ikke gjøre noe med den disken før jeg får en til en siden den inneholder masse filmer og bilder. 7169783[/snapback] Siden at hardisken ikkje har samme måleeining som windows <)var stressa då eg skreiv dette innlegget) Lenke til kommentar
leif666 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Hvis du ser på skjermbildet i post 2 i denne tråden vil du se at dette er helt normalt Her viser det hvor stor harddiskene er, og hvor mye Windows mener at de er. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=654316 Endret 28. oktober 2006 av leif666 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå