Kallebass Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Hei Bruker Pinnacle versjon 9 ( ikke fullversjon) - fulgte med hjemmepc ordning Greit program, synes jeg, men kan ikke lage undermenyer og det har andre begrensinger. Spørsmålet er ; Hvilke råd vil dere gi til en som ønsker å utforske mulighetene ytterligere med tanke på effekter, menyer, mest mulig pro til minst mulig penge ? Ser at det finns mange versjoner av både Pinnacle og Adobe? Hva anbefales til rundt 1000-lappen? Endret 28. oktober 2006 av Kallebass Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 "Mange" versjonar er å ta litt hardt i. Adobe har to program: Premiere Pro til ca. 9000kr og Premiere Elements til ca. 900kr. Pinnacle har tre versjonar av det same programmet, pluss nokre pakkar som inkludere litt forskjellig hardware. Anbefalte program er Adobe Premiere Elements eller Magix Movie Edit Pro. Demoar av begge er tilgjengeleg frå heimesidene deira, men mest sannsynleg er DVD-brenning deaktivert i dei grunna lisens på MPEG2-koding. Akkurat kva mogelegheitar Magix sitt har er eg ikkje sikker på, men begge får mykje skryt. du kan sjølvsagt sjå på Studio 10.5 Plus òg, meiner å hugse at det har mogelegheiter for submenyar på DVDar, men Studio-serien får mykje pepper for ustabilitet... Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Anbefalte program er Adobe Premiere Elements eller Magix Movie Edit Pro. Demoar av begge er tilgjengeleg frå heimesidene deira, men mest sannsynleg er DVD-brenning deaktivert i dei grunna lisens på MPEG2-koding. Akkurat kva mogelegheitar Magix sitt har er eg ikkje sikker på, men begge får mykje skryt. du kan sjølvsagt sjå på Studio 10.5 Plus òg, meiner å hugse at det har mogelegheiter for submenyar på DVDar, men Studio-serien får mykje pepper for ustabilitet... Ellers er vel rene DVD-authoring programmer som Cyberlink Producer og Nero Vision et alternativ, hvis han får redigert filmen slik han vil... Noero Vision har så vidt jeg vet ikke støtte for musikk i menyene, og er vel mest amatørmessig av disse, mens Cyberlink Producer er ganske fleksibelt og greit. Har selv bare brukt versjon 2.0 (3.7 er siste), men regner ikke med at det har blitt vesentlig dårligere... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå