Roger J. Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Lurer litt på om man kan levere en CPU tilbake på garantien hvis man finner ut at den returnerer feil på Prime95. Har en X2 og ser at den leverer feil på en av kjernene. Utrolig irriterende siden Vista 64 ikke liker det noe særlig godt. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hvis det er ved riktig spesifiserte spenningsverdiger og hastigheter, og det er bekreftet med et annet hovedkort, og det absolutt ikke er RAM sin feil, så har du jo helt vanlig forbrukerkjøpslov, som burde gi deg 5 års reklamasjonsrett, så fremt du ikke har gjort noen modifikasjonen som kan påvirke levetiden på prosessoren. (overklokking, for høy spenning osv.) Garanti, som ikke er det samme som reklamasjonsrett, er enten 1 år fra AMD hvis du har kjøpt prosessoren som tray/OEM/bulk, altså uten kjøler, eller 3 år fra AMD hvis du har kjøpt en Boxed/retail-variant, med AMD-kjøler og en fin AMD-eske. Lenke til kommentar
Roger J. Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Takk for svar... Da får jeg finne en annen PC med samme sokkel, slik at jeg får dobbeltsjekket. Kjøpte CPU'en som Boxed i april-mai, så jeg har tid igjen på garantien. Skulle kanskje ha kjørt denne testen tidligere, men ble ikke obs på problemet før jeg begynte å leke med vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå