TwiiK Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Har ikke mic og når jeg trykker 'X' for å høre på voice messages så kommer det bare en støgg lyd . Takk på forhånd for svar. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Nei det må du ikke. Jeg har gjort det før. Men jeg har mikrofon også. Hvis det kommer en stygg lyd så kan det være fordi han/hun som sendte deg meldingen har en ødelagt/dårlig mikrofon. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Har ikke mic og når jeg trykker 'X' for å høre på voice messages så kommer det bare en støgg lyd . Takk på forhånd for svar. 7169576[/snapback] ta lyden på tv'en mye høyere når du skal høre voice messagene, da tror jeg du skal høre de mye bedre.. Lenke til kommentar
Xecuter Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Har ikke mic og når jeg trykker 'X' for å høre på voice messages så kommer det bare en støgg lyd . Takk på forhånd for svar. 7169576[/snapback] ta lyden på tv'en mye høyere når du skal høre voice messagene, da tror jeg du skal høre de mye bedre.. 7171930[/snapback] Tror nok ikke det vil være ei løsning. Men du kan jo forsøke Twiik. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 jo det hjalp hos meg iallefal. fikk en voice message, hadde lyden på normalt, hørte bare noe momling, så tok jeg lyden på tv'en mye høyere å da hørte jeg det voice messagen mye tydligere Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Problemet med voice messages uten å bruke headset er at volumet er tilpasset ett headset, så når den kommer ut fra høytalere er lyden ofte alt for lav. Minner nesten om spillene man må skifte volum når det går fra slossing/snakking og omvendt ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå