since91 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei! Har nettopp kjøpt meg ny bærbar pc: Aspire 5040. Helt siden jeg fikk den har jeg måtte restarte hver gang jeg skal på nett. Når jeg legger den i sammen så går den jo som normalt i ventemodus. Men når jeg skal bruke den igjen må jeg restarte for at nettet skal fungere igjen. Jeg trykker "oppdater nettverksliste", men da finner den ingen ting. Når jeg har restartet fungerer den fint, og den finner nettverket automatisk. Noen som har en løsning, slik at jeg slipper å restarte hele veien? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Er trådløskortet aktivert når den kommer ut av ventemodus? Endret 28. oktober 2006 av la7dfa-com Lenke til kommentar
since91 Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 (endret) Nettverkskortet er aktivert ja, men det klarer ikke å koble til, og det er herfra jeg må restarte... Endret 31. oktober 2006 av Jonatan777 Lenke til kommentar
norbat Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Kommer du på nett om du høyreklikker på "symbolet i statusfeltet" og velger "Reparer" etter en slik ventemodus? Det kan være noe med strøminnstillingen - at den "slår av" kortet for å spare strøm etc. og ikke "slår på" etter oppstart fra ventemodus. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Kanskje kortet trenger nye drivere? Sjekk om du har de siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå