SimDaDim Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei Har leita rundt på nettet nå, men klarer ikke å finne no forklaring på dette. Altså, hvordan i alle dager kan jeg få satt min speedtouch 510i fra ngt i bridge mode? All hjelp motaes med kjempestor takk Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Kommer du innpå modemets web interface hvis du skriver IPadressen dens i nettleseren? Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Jada. Oppsettet mitt er en linksys som jeg ikke husker modellen på, og denne speedtouch routeren. Ville helst bridga speedtouchen slik at jeg får brukt alle funksjonene i linksys routeren.. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Det finnes en veiledning for Telenor her: http://www.online.no/kundeservice/veiledni...n-oversikt.html Hvis dette ikke går med NGTs firmware så kan du laste ned en normal firmware og bridge den. Lenke til kommentar
SimDaDim Skrevet 31. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2006 Hmm, får det ikke til å funke... Det må da være noen andre som har hatt erfaringer med dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå