Rippey Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Se det fra den positive siden, du får tvangstrening. Helt gratis. 7191769[/snapback] Helt gratis er det vel ikke. Han må fortsatt betale busskort/billett. Lenke til kommentar
supern- Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 (endret) Du har et poeng, selvom det er billigere med busskort enn bilens totalkostnader. Tuborg: Du kan jo vurdere deg en panservogn (Volvo) fra 80 tallet? Man kan kræsje med den, grisekjøre den, gå berserk på den med hammer uten at den stopper (har testet selv). Og de er ganske billige og.. Endret 1. november 2006 av supern- Lenke til kommentar
V-by Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Du har et poeng, selvom det er billigere med busskort enn bilens totalkostnader. Tuborg: Du kan jo vurdere deg en panservogn (Volvo) fra 80 tallet? Man kan kræsje med den, grisekjøre den, gå berserk på den med hammer uten at den stopper (har testet selv). Og de er ganske billige og.. 7198294[/snapback] kan man kjøre med en slik en på vanlig førerkort? Og hvor mye er det for en slik en? hvis det er slik jeg tror da Lenke til kommentar
supern- Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 (endret) Ja. Jeg tenker på en helt vanlig 240 eller 360. De er riktignok grisestygge, men sinnsykt billige. Rundt 7 lapper hvis du er heldig. Endret 2. november 2006 av supern- Lenke til kommentar
V-by Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 det var det jeg tenkte på selv som en bil jeg kunne ha i vinter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå