Gå til innhold

Irritert over Gothic 3

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har nettop kjøp gothic 3. Jeg installerte det og oppdaterte det, og det gikk som det skulle. Men når jeg skulle spille så har jeg ikke mere en 15FPS og spillet er SINSYKT ustabilt. Jeg får blåskjerm mitt i spillet og spillet bare stopper opp så fortsetter det (noen ganger stopper det heletiden dvs restart av maskina).

Noen som har noen tips til hva som kan være galt?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Samma her! blir dritt oppgitt når jeg sitter her nå. Jeg har prøvd alt fra å tweake i .ini til å klokke opp cpuen min. Jeg som trodde jeg hadde kjøpt meg bra nok pc nå. Noen som kan hjelpe meg også?

har:

Amd athlon 3800+ 2,76ghz atm

XFX geforce 7900 (!)

greit asus hk

1,5 GB corsair ram

fatter og begriper ikke hvorfor det lagger?!

Oppløsninga jeg bruker er 1024. Har prøvd alt fra high, medium til costum, men jeg nekter å spille på low.

Endret av mEttOx
Lenke til kommentar

Mye bra i denne guiden. Jeg har amd64 3000+, 7800GS og 2gb ram. Jeg spiller med alt på high, untatt shadows på1280*1024. Det går ganske så bra etter jeg ordnet ini-filen. Men det første minuttet etter du loader en savegame laster spillet voldsomt inn fra harddisken. Etter dette går imidlertid spillet jevnt og fint. Håper dere finner ut av det. :)

Link til tweak guide: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=650822&hl=

Lenke til kommentar

Gothic 3 Er SINNSYKT krevende for pcen!

Anbefaler dere å laste ned nyeste patch, som fikser masse bugs. Men fremdeles er det en haug av bugs i dette spillet! JoWood Productions = Bugga spill. Men samtidig så nyydelig spill! :love:

Jeg spiller det greit, men det lagger endel. Spesielt noen ganger står spillet nærmest stille, og det ser ut som det loader filer fra hdd.

Noen ganger merker jeg artifacts og.. Dette skjer sjelden da, men skjer aldri i andre spill.

Lenke til kommentar
Mye bra i denne guiden. Jeg har amd64 3000+, 7800GS og 2gb ram. Jeg spiller med alt på high, untatt shadows på1280*1024. Det går ganske så bra etter jeg ordnet ini-filen. Men det første minuttet etter du loader en savegame laster spillet voldsomt inn fra harddisken. Etter dette går imidlertid spillet jevnt og fint. Håper dere finner ut av det.  :)

Link til tweak guide: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=650822&hl=

7169468[/snapback]

Takk for linken. Skal prøve det nå :thumbup::thumbup::w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...