pure_leno Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei, jeg skal bygge min egen data data for første gang og synes Cooler Master Cavalier 3 virker som et bra kabinett. Det ser fint ut, har fått god kritikk i alle testene jeg har lest og koster ikke mer enn 698kr. Jeg vet at kabinettet er ganske poplulært så det er sikkert mange her som har prøvd det. Jeg lurer på om det er enkelt å montere i det, er de to medfølgende viftene gode nok og stille, og hvordan er byggekvaliteten? Håper noen kan svare på spørsmålene! Lenke til kommentar
pure_leno Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 *BUMP* Er det ingen som har noe å si om kabinettet? Ville gjerne fått det anbefalt av noen... Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Heisann. Det er ett bra kabinett å bygge i. Kan anbefale det. Viftene er gode nok de Lenke til kommentar
pure_leno Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Heisann. Det er ett bra kabinett å bygge i. Kan anbefale det. Viftene er gode nok de 7184222[/snapback] Takk for svar! Vet noen om viftene bråker mye? Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 (endret) Hei, jeg skal bygge min egen data data for første gang og synes Cooler Master Cavalier 3 virker som et bra kabinett. Det ser fint ut, har fått god kritikk i alle testene jeg har lest og koster ikke mer enn 698kr. Jeg vet at kabinettet er ganske poplulært så det er sikkert mange her som har prøvd det. Jeg lurer på om det er enkelt å montere i det, er de to medfølgende viftene gode nok og stille, og hvordan er byggekvaliteten?Håper noen kan svare på spørsmålene! 7169105[/snapback] har kabinettet, ser fint ut, med "dør" til cd/dvd/floppy som du kan opne til begge sider, HDD og cdrom trenger du ikkje skruar til å feste, praktisk låsemekanisme, viftene er ganske stille, usb 4wire lyd inn og ut framme på kabinettet om ønskelig. ' har og denne sidedøra med plexi fin fin. Endret 30. oktober 2006 av lassaron-jon Lenke til kommentar
Noddy_1990 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Løp å kjøp Jeg har dette kabinettet og er storførnøyd.. Det har mange forskjellige utganger samtidig som det tar seg utrolg bra ut! Go for it. Det har også to vifter + at du ikke og bruke skrujern når du monterer pcen! Jallefall fornøyd med mitt kabinett:D Med Vennlig Hilsen Torbjørn Ellingsen Lenke til kommentar
Noddy_1990 Skrevet 2. november 2006 Del Skrevet 2. november 2006 Heisann. Det er ett bra kabinett å bygge i. Kan anbefale det. Viftene er gode nok de 7184222[/snapback] Takk for svar! Vet noen om viftene bråker mye? 7184271[/snapback] Viftene er nesten lydløse!! Lenke til kommentar
pure_leno Skrevet 4. november 2006 Forfatter Del Skrevet 4. november 2006 Tusen takk for alle svarene! Etter det jeg har hørt om kabinettet nå, kjøper jeg det! Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 5. november 2006 Del Skrevet 5. november 2006 Tusen takk for alle svarene! Etter det jeg har hørt om kabinettet nå, kjøper jeg det! 7218531[/snapback] trur ikkje du kjem til å angre. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Å angre vil han nok ikke med det kabinettet der. Lenke til kommentar
tevil Skrevet 6. november 2006 Del Skrevet 6. november 2006 Jeg syntes den frontvifta bråkte endel. Gikk fra Cavalier til Lian Li 6070Scand med to 120mm Mist-vifter foran og bak og etter å ha lyddempet CPU& skjermkort med Zalman-vifter og hengt harddiskene i O-ringer så er det igjen kabinett-viftene som er mest støyende. Men det er nesten ikke merkbart. I tillegg så syns jeg kabinettet var litt "sprøtt". Litt for tynn aluminium mener jeg fører til endel skrangling fra sidedøren. Kanskje det er blir bedre hvis du får tak i dempematter. Ellers så var kabinettet veldig bra. Orignialopphenget til harddiskene var bra, og skrueløst. Lett å demontere fra iallefall! T-Evil Lenke til kommentar
frehaag Skrevet 1. februar 2007 Del Skrevet 1. februar 2007 Er det bare bildet som lyver, eller er høyresiden på fronten, der hvor knappene er, blåfarget? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå