Gå til innhold

Erfaringer med Cooler Master Cavalier 3?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal bygge min egen data data for første gang og synes Cooler Master Cavalier 3 virker som et bra kabinett. Det ser fint ut, har fått god kritikk i alle testene jeg har lest og koster ikke mer enn 698kr. Jeg vet at kabinettet er ganske poplulært så det er sikkert mange her som har prøvd det. Jeg lurer på om det er enkelt å montere i det, er de to medfølgende viftene gode nok og stille, og hvordan er byggekvaliteten?

Håper noen kan svare på spørsmålene!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg skal bygge min egen data data for første gang og synes Cooler Master Cavalier 3 virker som et bra kabinett. Det ser fint ut, har fått god kritikk i alle testene jeg har lest og koster ikke mer enn 698kr. Jeg vet at kabinettet er ganske poplulært så det er sikkert mange her som har prøvd det. Jeg lurer på om det er enkelt å montere i det, er de to medfølgende viftene gode nok og stille, og hvordan er byggekvaliteten?

Håper noen kan svare på spørsmålene!

7169105[/snapback]

har kabinettet, ser fint ut, med "dør" til cd/dvd/floppy som du kan opne til begge sider, HDD og cdrom trenger du ikkje skruar til å feste, praktisk låsemekanisme, viftene er ganske stille, usb 4wire lyd inn og ut framme på kabinettet om ønskelig.

'

har og denne sidedøra med plexi

fin fin.

Endret av lassaron-jon
Lenke til kommentar

Løp å kjøp :tease:

Jeg har dette kabinettet og er storførnøyd..

Det har mange forskjellige utganger samtidig

som det tar seg utrolg bra ut! :D Go for it. :D

Det har også to vifter + at du ikke og bruke skrujern

når du monterer pcen! :D

Jallefall fornøyd med mitt kabinett:D

Med Vennlig Hilsen

:ph34r: Torbjørn Ellingsen :ph34r:

Lenke til kommentar

Jeg syntes den frontvifta bråkte endel.

Gikk fra Cavalier til Lian Li 6070Scand med to 120mm Mist-vifter foran og bak og etter å ha lyddempet CPU& skjermkort med Zalman-vifter og hengt harddiskene i O-ringer så er det igjen kabinett-viftene som er mest støyende. Men det er nesten ikke merkbart.

I tillegg så syns jeg kabinettet var litt "sprøtt". Litt for tynn aluminium mener jeg fører til endel skrangling fra sidedøren. Kanskje det er blir bedre hvis du får tak i dempematter.

Ellers så var kabinettet veldig bra. Orignialopphenget til harddiskene var bra, og skrueløst. Lett å demontere fra iallefall!

T-Evil

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...