ilpostino Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 noen som vet hvor jeg finner iso-filer av de forskjellige cd'ene til Suse linux 8.0/8.1? lett på både suse.com og google.com uten hell..... Lenke til kommentar
arne12 Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 ftp://ftp.suse.com/pub/suse/i386/ Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 men der er det da ingen iso-filer såvidt jeg kunne se.... men takk uansett :wink: Lenke til kommentar
petergaustad Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Om du skal installere SuSE er det enklest å laste ned en boot-image, brenne denne på en CD, boote fra CD'en og installere via FTP. Det fungerer veldig bra! :smile: Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 8. november 2002 Forfatter Del Skrevet 8. november 2002 har fastlinje nå, men har litt lyst til å laste det nedslik at jeg har det i tilfelle maskinen kræsjer nåe jeg ikke har fastlinje lenger Lenke til kommentar
mammut Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Suse har ikke det ute på ftp...... ikke en slik nå distro.. Bare last ned boot image av 8.1 og kjør over ftp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå