vANCE10hi Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Jeg kjøpte meg en ny WD 320GB HDD i går og etter litt trøbbel med å lokalisere den på PC'en, så ordnet alt seg i dag. Problemet oppstår når HDD'en begynner å jobbe enten jeg overfører filer fra en hdd til nevnte hdd. Når jeg laster torrent f.eks så hakker også PC'en og jeg får opp en beskjed på uTorrent som sier følgende "Disk overlastes". Er det noen som vet hvorfor dette skjer, og hvordan jeg kan få ordnet opp i det? Lenke til kommentar
KAS Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Tipper at disken kjører i PIO-modus, dvs at alle data som går til og fra disken tar en omvei gjennom prosessoren, og dermed sinker hele systemet. Dette kan ha flere årsaker. Er dette en IDE eller SATA-disk? Lenke til kommentar
vANCE10hi Skrevet 29. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2006 Tipper at disken kjører i PIO-modus, dvs at alle data som går til og fra disken tar en omvei gjennom prosessoren, og dermed sinker hele systemet. Dette kan ha flere årsaker. Er dette en IDE eller SATA-disk? 7171934[/snapback] Jeg har IDE. Lenke til kommentar
vANCE10hi Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Yes, er det mer hjelp å hente her? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 Flyttes fra Maskinen fungerer ikke til Lagringsmedier. Lenke til kommentar
smy Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 lukter pio-modus ja gå inn på device manager å se hva står undre harddisken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå