Nied Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Nå har det seg slik at jeg er lei all musikken min, og vil gjerne ha noe ny av den samme type musikk å høre på! Jeg hører på band som: In Flames, Trivium, Opeth, Fear Factory, Mnemic. Takk på forhånd Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Siden du liker Opeth vil du kanskje like Katatonia, nærmere bestemt albumet Brave Murder day. Skal ikke påstå at det ligner veldig på Opeth, men det er ikke så fryktelig ulikt, og Mikael Åkerfeldt synger faktisk på det. Lenke til kommentar
Nied Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Takk takk, keep 'em commin' ;D Lenke til kommentar
Fanta4free Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 du har jo soilwork, children of bodom det er 2 jeg vill anbefale veldig bra Lenke til kommentar
Nied Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 du har jo soilwork, children of bodom det er 2 jeg vill anbefale veldig bra 7168886[/snapback] Ja, de 2 glemte jeg, de faller under kategorien 'Lei av' Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Chimaira, Pantera, Damageplan eller Purified in Blood Lenke til kommentar
Seian Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Last.fm har sånn 'similar artist'-funksjon som stemmer nogenlunde rett. Lenke til kommentar
intheass Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Liker du Opeth så liker du nok Novembers Doom, death/doom metal med vokalist som skifter mellom growling og "vanlig" vokal... ellers anbefaler jeg Edge of Sanity, Metallica, Megadeth. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Novembers Doom - The Pale Haunt Departure er utrolig flott! Ellers burde du også skjekke ut At The Gates. Endret 28. oktober 2006 av H4ngm4N Lenke til kommentar
dynamic Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Stonegard, du kommer ikke til å angre. Lenke til kommentar
All You Can Rape Buffet Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Arsis Warbreed Amon Amarth Amorphis At the Gates Catamenia Diablo Detonation Dark Tranquillity Extol Eternal Tears of Sorrow Ensiferum Eldritch Edge of Sanity Falchion Insomnium Imperanon Kiuas Kalmah :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå