Gå til innhold

Fjerne Windows Mediaplayer 9?

Bytex

Anbefalte innlegg

Kan man avinstallere/fjerne WMP9-betaen igjen?

Den kræsjer på alle filmer jeg prøver å starte. Event viewer sier det gikk skeis på fila subtitds.ax,

så jeg går ut fra det er en av subtitles-codene som fulgte med Nimo codec pack som messer opp systemet.

Eller har wmp9 egen subtitles-codec?

Uansett, vil gjerne bli kvitt skiten og få tilbake WMP8 som funka helt flott. Slit å velge "open with --> bsplayer" hele tida.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okay da fulgte jeg Borre sitt råd og brukte system restore. Det som da skjedde var at den faktisk tok vekk .exe-filene til alle spill jeg hadde lagt inn siden 1. november. Alle andre filene lå der bortsett fra selve .exe-fila. Men mediaplayer var v8.0 igjen :razz:

Som vil si at jeg må reinstallere hele Neverwinter Nights (tar ca. 20 minutter), pluss laste ned alle patchene pånytt (10-20MB med 56k modem).

Eller drite i det og slite videre med WMP9 som kræsjer hele tida..

For å si det som bonden i The Julekalender:

"Det va no som svarte!"

Veldig greit med restore points forresten. Systemet lager masse restore points automatisk ved spesielle installeringer (f.eks. windows updates), det visste jeg ikke. For å finne denne utility'n, trykk F1 fra desktop og velg "undo changes with system restore" der.

Lenke til kommentar

Okay da fulgte jeg Borre sitt råd og brukte system restore. Det som da skjedde var at den faktisk tok vekk .exe-filene til alle spill jeg hadde lagt inn siden 1. november. Alle andre filene lå der bortsett fra selve .exe-fila. Men mediaplayer var v8.0 igjen :razz:

Som vil si at jeg må reinstallere hele Neverwinter Nights (tar ca. 20 minutter), pluss laste ned alle patchene pånytt (10-20MB med 56k modem). Dette fordi nwn.exe ikke ligger ute på cd'n, men inne i ei diger pakka fil jeg ikke får åpnet.

"Det va no som svarte!"

Veldig greit med restore points forresten. Systemet lager masse restore points automatisk ved spesielle installeringer (f.eks. windows updates), det visste jeg ikke. For å finne denne utility'n, trykk F1 fra desktop og velg "undo changes with system restore" der.

Lenke til kommentar

Som vil si at jeg må reinstallere hele Neverwinter Nights (tar ca. 20 minutter), pluss laste ned alle patchene pånytt (10-20MB med 56k modem). Dette fordi nwn.exe ikke ligger ute på cd'n, men inne i ei diger pakka fil jeg ikke får åpnet.

"Det va no som svarte!"

Veldig greit med restore points forresten. Systemet lager masse restore points automatisk ved spesielle installeringer (f.eks. windows updates), det visste jeg ikke. For å finne denne utility'n, trykk F1 fra desktop og velg "undo changes with system restore" der. Man kan også "undo" forrige system restore (slik jeg har gjort nå) så er alt som det var for 10 minutter siden igjen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...