Nilesen Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei! Jeg har ett lite problem. Når jeg skrur av maskinen, så avsluttes Windows og skjermen blir svart. men så skjer det ikke mere etter det. for og skru den av må jeg enten trekke ut kabelen eller restarte den og så skru den av. har nyeste drivere og alt. Lenke til kommentar
Nilesen Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Hjelp! er det ingen som vet noe? dette bynner å bli ganske irriterende Lenke til kommentar
Caze Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=377631 Lenke til kommentar
Nilesen Skrevet 30. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2006 Har nyeste drivere... og der står det jo bare om at pcen skrur seg av og ikke at den ikke skrur seg av Lenke til kommentar
dominus Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 får du etter en stund beskjed om at en applikasjon ikke kan stoppes eller feilmelding av noen form? Lenke til kommentar
Nilesen Skrevet 1. november 2006 Forfatter Del Skrevet 1. november 2006 Nei, den bare står på med svart skjerm. vifte snurrer som vanlig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå