DaJev Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 hei jeg lurte på om det finnes en bedre versjon av google earth. Som for eksempel kan zoome på flere steder. Den google earth som jeg har lastet ned kan bare zoome inn på oslo sentrum og ikke ut på bygda. Hva med google earth pro? zoomer den inn overalt? Lenke til kommentar
CCola Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 hei jeg lurte på om det finnes en bedre versjon av google earth. Som for eksempel kan zoome på flere steder. Den google earth som jeg har lastet ned kan bare zoome inn på oslo sentrum og ikke ut på bygda. Hva med google earth pro? zoomer den inn overalt? 7168767[/snapback] Hvis du skal ha over Norge, er Norge i Bilder ett godt alternativ.. Lenke til kommentar
DaJev Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 langt ifra å være detaljert nok. Lenke til kommentar
knert Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 google earth har bare litt ekstra funksjoner..men ikke mer detaljerte bilder Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå