Gå til innhold

Mangler 3 filer til Norton Internet Security 2007

backfish

Anbefalte innlegg

Jeg har holdt på i over en måned med nesten daglig kontakt med Symantec for å få orden på mitt nye Norton Internet Security 2007. Innstallert og avinnstallert et 20-talls ganger og brukt 40-50 timer ialt, men har fortsatt samme problem - som er:

Innstallasjon går greit uten feilmelding (norsk versjon på norsk windows xp pro sp2) og alt ser greit ut, men jeg har for vane å sjekke med Hijackthis når jeg gjør noe og der finner jeg at tre filer er missing:

O23 - Service: Symantec Event Manager (ccEvtMgr) - Unknown owner - J:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)

O23 - Service: Symantec Settings Manager (ccSetMgr) - Unknown owner - J:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)

O23 - Service: Symantec Lic NetConnect service (CLTNetCnService) - Unknown owner - J:\Programfiler\Fellesfiler\Symantec Shared\ccSvcHst.exe" /h ccCommon (file missing)

Mao. de filene som mangler er ccEvtMgr.exe, ccSetMgr.exe og CLTNetCnService.exe.

Jeg har etterhvert fått Symantec til å forstå at dette kan være et problem som skyldes oversetting av programmet til norsk, da engelsk versjon innstalleres OK uten disse feilmeldinger, men nå er det en utvei å få tak i de 3 filene og legge dem der de skal være, nemlig under fellesfiler.

Jeg vil også legge til at jeg har rensket bort alt gammelt, har ingen andre virusprogrammer eller lign og har til og med brukt clean oppstart, men alltid med samme resultat. (Og jeg er ingen nybegynner i faget).

Har noen disse filene så vil jeg gjerne få kopier. På forhånd takk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...