Ragnarokk Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Er på utkikk etter bærbar pc. Den skal brukes til internett, photoshop og word- sånn hovedsaklig. Kommer til å lagre en del psd filer, og jpg. Hva slags maskin kan være å anbefale (link?)? Hva er "minstekravet", med tanke på minne ol. som jeg bør ha for å bruke disse programmene problemfritt? Bør ha cd/dvd brenner og trådløst nettverk.. Endret 28. oktober 2006 av Ragnarokk Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Du kan nok klare deg med 512MB minne, men burde anbefale 1GB for å få litt høyere ytelse. Dessuten er 512MB lite i dag, det er 1GB som har blitt den nye "standarden". Hvis du trenger en god pc til nogenlunde lav pris, vil jeg anbefale HP eller Dell. HP sine pc'er virker mer solid bygget, og har mye mer komfortabelt tastatur (synes jeg) enn Dell sine. Dog, Dell gir mer for pengene! -Erlend Endret 28. oktober 2006 av Erlend_G Lenke til kommentar
Ragnarokk Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Og, takk for tipset! Har dell pc (stasjonær) i dag, og er rimelig fornøyde med den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå