daniello Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei! Vanskelig å beskrive emnet.. Jeg skal skifte leverandør av bredbånd, men har fått en underlig feil, som gjør at jeg får kun feilmeldinger på kapaks og alle leverandører.. Må bruke gards og bruksnummer, men får ikke opp noen linje.. Dette fungerte for halvannen uke siden, og jeg har bredbånd nå også som fungerer.. Noen som vet hvem jeg kan kontakte for å finne ut hva som har skjedd?? Mvh daniello Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Ring den du betaler regningen til Lenke til kommentar
daniello Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Ring den du betaler regningen til 7168737[/snapback] De har ikke peiling de.. Kan det være at jeg må kontakte telenor, siden det er de som leier linjen..? På kapaks får jeg denne feilmeldingen..: Statuskode: 440 Kildesystemer leverer duplikate data for dette søket. Min nabo har fått nytt på kapaks med to valg..: Ny linje og aktiv linje og vi har alltid hatt det samme fra samme sentral.. Lenke til kommentar
xtrail2 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Du må ringe Telenor.. Hei! Vanskelig å beskrive emnet.. Jeg skal skifte leverandør av bredbånd, men har fått en underlig feil, som gjør at jeg får kun feilmeldinger på kapaks og alle leverandører.. Må bruke gards og bruksnummer, men får ikke opp noen linje.. Dette fungerte for halvannen uke siden, og jeg har bredbånd nå også som fungerer.. Noen som vet hvem jeg kan kontakte for å finne ut hva som har skjedd?? Mvh daniello 7168731[/snapback] Lenke til kommentar
tommy_89 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Du må ringe Telenor, de som eier kobberlinjen... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Du skal bytte leverandør.? Ring til di du har tenkt å bytte til vel..Så kan di sikkert svare på om di kan levere til deg og hvilken linje... Får ikke du opp den infoen di trenger for å svare deg så må jo du ta kontakt med rette instans vist dem er inntresert i å selge bredbånd til deg.. Endret 28. oktober 2006 av taz Lenke til kommentar
daniello Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Du skal bytte leverandør.?Ring til di du har tenkt å bytte til vel..Så kan di sikkert svare på om di kan levere til deg og hvilken linje... Får ikke du opp den infoen di trenger for å svare deg så må jo du ta kontakt med rette instans vist dem er inntresert i å selge bredbånd til deg.. 7168980[/snapback] Jeg hørte med de, men de fikk heller ikke info om linjen.. Venter på ny mail nå, men tenkte å finne det ut selv for det går raskere..(tror jeg ) Lenke til kommentar
daniello Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Men hva i himmelens navn må en gjennom for å komme i kontakt med telenor da?? Ga opp jeg... Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Men hva i himmelens navn må en gjennom for å komme i kontakt med telenor da?? Ga opp jeg... 7169328[/snapback] ER en veldig kronglete vei det ja.. Noen burde laget en guid om hvordan raskest få snakke med en kundebehandler Ikke trykk inn telefon nr. ditt hvertfall da tar det lenger tid.. Endret 28. oktober 2006 av taz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå