Nonsens Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Og med tanke på at folk inne her synes at Saints Row flyter glatt. ja da skjønner du at folk er blinde. 7169634[/snapback] Da er jeg sikkert innenfor din definisjon av 'blind'. Jeg synes Saints Row flyter kjempefint - det flyter jo mye bedre enn noen GTA-versjon jeg har spilt for eksempel, men selvfølgelig ikke like glatt som et rent bilspill der det skjer minimalt. Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Er det bare meg som reagerte på at gresset ikke fikk en skramme uansett hvor mye de burnet på det? Syntes det dro ned litt inntrykket. Ellers var det vanskelig å få et inntrykk om hvordan spillet blir utifra den videoen syntes jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Såg jo greit nok ut dette i og med at det er snakk om ein tidlig build. Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 (endret) Forza 2 development team has managed to achieve a 60 frames per second frame rate Endret 13. november 2006 av kewell79 Lenke til kommentar
Damon_Albarn Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Gleder meg til å sjekke ut det her... Er ingen bilentusiast, men håper at dette kan fenge på samme måte som GT3 gjorde i sin tid. Lenke til kommentar
Spirre Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 det er digg. regna med at de klarte det. håper ikke de har måttet fucke med grafikken for mye, for de kan lett lage det så krevende at maskina ikke klarer å starte plata engang Lenke til kommentar
freke Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 Som bilspill flest med andre ord. Rart det der. Lenke til kommentar
wise Skrevet 13. november 2006 Del Skrevet 13. november 2006 noen har vel nevnt det her, dette opptaket er fra x06, og jeg husker selv demoen der hadde fæl framerate. jeg mener det finnes allerede en build som flyter langt bedre. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 14. november 2006 Del Skrevet 14. november 2006 Men avanore, hvor finner du alle disse nyhetene? hehe. Hver gang jeg logger på har du funnet noe nytt :!: 7168413[/snapback] Off topic. Du finner det meste på denne siden. www.news4gamers.com Her ligger de ferskeste sakene, og oppdateringen skjer HYPPIG. Følger du med på siden news4gamers.com, så har du fått med deg over 90% av det som rører seg i bransjen rimelig mye før "resten av verden". Det merkelige er at de har fri i helgene og da kommer ingen oppdateringer. On topic. Jeg ble litt skuffet etter å ha sett videoen. Samme gamle banen. Skadene virket ikke helt realistiske. Dult i siden, og skaden som ble representert harmonerte ikke med krasjet. Så veldig ut som Forza 1.5 Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 25. november 2006 Del Skrevet 25. november 2006 Ser ekstremt bra ut. Noe som gjorde meg utrolig glad var at bilene tar skade Etter og ha lest fact sheet på to the game er det ingen tvil. dette spillet SKAL jeg ha ______________________________________ Det ser utrolig bra ut! Men avanore, hvor finner du alle disse nyhetene? hehe. Hver gang jeg logger på har du funnet noe nytt :!: 7168413[/snapback] Sitter på jobben. Må få tiden til å gå så da blir det litt surfing 7168431[/snapback] Hehe... Ja noe må man jo gjøre mens man tjener penger også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå