Gå til innhold

4 minute Forza Motorsport 2 gameplay. X360

Straffa

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ååå. CRAP framerate. standarn. "vi skal prøve å få til 60 FPS."  Try harder..... offff

7168919[/snapback]

Kva? Var vel ingenting i veien med frameraten der?

Skulle uansett hatt denne snutten i direct feed, så me virkeleg hadde fått sett kva spelet er bra for. Har stor tru på dette spelet - og ser fram til å spele det sjølv.

Likte skademodellen, såg utruleg bra ut.

Lenke til kommentar
Ååå. CRAP framerate. standarn. "vi skal prøve å få til 60 FPS."  Try harder..... offff

7168919[/snapback]

Kva? Var vel ingenting i veien med frameraten der?

Skulle uansett hatt denne snutten i direct feed, så me virkeleg hadde fått sett kva spelet er bra for. Har stor tru på dette spelet - og ser fram til å spele det sjølv.

Likte skademodellen, såg utruleg bra ut.

7168968[/snapback]

Frameraten der var til og med dårligere enn i forza 1. Ikke godt nok. Skjønner ikke at du ikke ser det.

Lenke til kommentar
Video fra X06 og spillet er fra en tidlig build... begynne bitche om dårlig framerate nå er bare stupid

7169024[/snapback]

TJa. vi så jo hvor mye forza forbedret seg fra demoen som var fra en build ett år før spillet kom.. Å nei vent litt...

7169062[/snapback]

Så da kan vi glemme at Forza 2 blir bra?

Dagens post

Gratulere :w00t:

Premie er sendt i posten, hentes på ditt lokale post kontor

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Video fra X06 og spillet er fra en tidlig build... begynne bitche om dårlig framerate nå er bare stupid

7169024[/snapback]

TJa. vi så jo hvor mye forza forbedret seg fra demoen som var fra en build ett år før spillet kom.. Å nei vent litt...

7169062[/snapback]

Så da kan vi glemme at Forza 2 blir bra?

Dagens post

Gratulere :w00t:

Premie er sendt i posten, hentes på ditt lokale post kontor

7169104[/snapback]

Ååå sweet konkludering!

Og til han som lurte på om Forza 1 hadde dårlige framerate. Ja det var 30 eller mindre til en hver tid. Ser helt jævlig ut. Men man blir jo litt "blind" etter å ha spilt det en stund. Spill forza 1 en time og spill deretter Rallisport 2. Blir helt fucka i øynene av crap framerate.

Et varseltegn er jo også at de gikk ut og sa at forza 2 har 60 fps. Men i nyere intervju så sier de "vi skal PRØVE å få 60fps".

Lenke til kommentar
Ser jo fett ut dette - gleder meg!

Ellers er det alltids stor underholdning hver gang noen uttaler seg om framerate ut i fra snutter som er filmet med et videokamera som selvfølgelig ikke er i nærheten av å ha den frameraten et spill har :!:

7169124[/snapback]

Man ser jo likevel at det er choppy. Trenger ikke å filme i 60fps for å få inntrykk av det. Og med tanke på at folk inne her synes at Saints Row flyter glatt. ja da skjønner du at folk er blinde.

Lenke til kommentar

Det så ikke så ille ut.. og fra en god gammel bane.. jeg var god på den :D

Men vet ikke om det blir forza 2 på meg... jeg tviler på om jeg kan bruke det gamle rattet mitt på 360 og uansett så er jeg nå ekstremt opptatt med live for speed til pc... :D NM og hele pakka :D

hehe men de gutta som kjørte sleit litt ;)

Når det gjelder framerate så kan jeg ikke si at jeg hadde problem i forza 1... man er vel forskjellig... men framerate var aldri et problem for meg. Det som irriterte meg mest var at man ikke kunne lage servere hvor man kunne bestemme hvilke aids som var lovlig... det er litt kjipt å kjøre mot noen som har på all dritten... AIDS er for pyser !! :D

Og det burde hvert et cocpit view!

Endret av bluejudas
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...