Gjest Slettet+9871234 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 (endret) Enkelt og greit, hvilket kabinett ville du valgt? SilverStone Temjin TJ07? Thermaltake Mozart Tx? eller Lian Li Modular Cube? Hvert kabinett har jo sine fordeler, noe som kan gjøre valget vanskeligere? Og hvis noen tilfeldigvis skulle ha en av disse skjønnhetene stående hjemme, fortell gjerne Edit: Personlig tror jeg valget måtte blitt enten Mozart tx eller Silverstone... vil også legge til at man kan finne reviews av både Modular Cube og Silverstone TJ07 på www.3dgameman.com Endret 31. oktober 2006 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
snarius Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Eg hadde kjøpt Silverstone Temjin. Viss eg hadde bygd meg ein server ville eg ha kjøpt Lian Li Modular Cube. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Silverstone har kvalitet og ser bra ut. Det samme gjelder Lian Li men jeg synst det Cube kabinettet til Lian Li ikke er så pent i forhold til Temjin. Ville nok valgt Silverstone denne gangen. Mvh Erling Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. oktober 2006 Del Skrevet 29. oktober 2006 Tja... Hvis valget står mellom de 3 ville jeg valgt Lian Li Cube Lenke til kommentar
Wolfman83 Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Tja... Hvis valget står mellom de 3 ville jeg valgt Lian Li Cube 7175338[/snapback] kan ikke annet enn å være enig med deg her Hadde det ikke vært for den litt stive prisen hadde jeg kjøpt det selv Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 Tja... Hvis valget står mellom de 3 ville jeg valgt Lian Li Cube 7175338[/snapback] Jepp,kan neppe være noen tvil Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Hvis valget er de der tre så ville jeg gått for: Temjin TJ07 Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Lamborghini eller ferrari? Heldige jævel, jeg vil også ha Tror jeg hadde gått for Cube Case, selv om de andre to også er fristende. Er ikke veldig glad i Thermaltake, så hvis det ikke hadde blitt CC ville jeg gått for Silverstone. Lenke til kommentar
Evelen Skrevet 1. november 2006 Del Skrevet 1. november 2006 ville tatt Lian Li Modular Cube jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå