Rakash Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Hei Er ikke sikker på om dette kan regnes under kategorien tilbakemelding, så bare si ifra hvis det er feilpost Som emnetittlen sier savner jeg tester CPU kjøler tester. Med det mener jeg en test som sammenlikner de "beste" cpu kjølerene for tiden delt inn i grupper. For eksempel beste tungvekter 700-1000G, mellomklassen 400-600G og lettvekterene 300G og lettere. Kan kanskje være litt vanskelig å få tak i alle test kjølerene med tanke på at man må skaffe de fra forskjellige leverandører, men det var bare en ide Rakash Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 30. oktober 2006 Del Skrevet 30. oktober 2006 En ting fant jeg ut i dag: Aerocool HT 102 kan ikke monteres på AMD socket 939 prosessorer selv om evt. nettbutikker som selger den måtte hevde det. Henviser til min tidligere tråd som foreløpig er ubesvart. Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 31. oktober 2006 Del Skrevet 31. oktober 2006 Agreed. Dette er noe jeg også kunne tenkt meg mer av. Lenke til kommentar
Rakash Skrevet 2. november 2006 Forfatter Del Skrevet 2. november 2006 Da får vi bare håpe det kommer noen i fremtiden Rakash Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå