emale Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 (endret) Bare minner om Devil May Cry 4 som kommer eksklusivt til ps3. Det er grunnen til at jeg bare MÅ ha en ps3 i hus Kommer til å være verdt hver krone alene Endret 4. november 2006 av emale Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Skal bli artig å se ein sammenligning av den som sitter i PS3 og ein stand-alone spiller ja. Gjør som mange gjorde med forrige generasjons konsollene, flash firmwaren eller lignende, og du vil nok få en del mer "options" når det kommer til film osv. Bare se på Xbox Media Center til Xbox 1. Vet ikke om det var det du mente men alikevel Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2006 Del Skrevet 4. november 2006 Skal bli artig å se ein sammenligning av den som sitter i PS3 og ein stand-alone spiller ja. Gjør som mange gjorde med forrige generasjons konsollene, flash firmwaren eller lignende, og du vil nok få en del mer "options" når det kommer til film osv. Bare se på Xbox Media Center til Xbox 1. Vet ikke om det var det du mente men alikevel 7215963[/snapback] Eg siktet egentlig til bildekvalitet egentlig Men man kan da heller ikkje forvente samme kvalitet på PS3 sitt drev kontra dem man finner i stand-alone spillerene Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Skal bli artig å se ein sammenligning av den som sitter i PS3 og ein stand-alone spiller ja. Gjør som mange gjorde med forrige generasjons konsollene, flash firmwaren eller lignende, og du vil nok få en del mer "options" når det kommer til film osv. Bare se på Xbox Media Center til Xbox 1. Vet ikke om det var det du mente men alikevel 7215963[/snapback] Eg siktet egentlig til bildekvalitet egentlig Men man kan da heller ikkje forvente samme kvalitet på PS3 sitt drev kontra dem man finner i stand-alone spillerene 7216063[/snapback] Jeg venter heller på ps4, ps3 er for dyr i forhold til det den står for. Og ps2 er en knallmaskin som duger flott en stund til. Lenke til kommentar
hsvendse Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Skal bli artig å se ein sammenligning av den som sitter i PS3 og ein stand-alone spiller ja. Gjør som mange gjorde med forrige generasjons konsollene, flash firmwaren eller lignende, og du vil nok få en del mer "options" når det kommer til film osv. Bare se på Xbox Media Center til Xbox 1. Vet ikke om det var det du mente men alikevel 7215963[/snapback] Eg siktet egentlig til bildekvalitet egentlig Men man kan da heller ikkje forvente samme kvalitet på PS3 sitt drev kontra dem man finner i stand-alone spillerene 7216063[/snapback] Jeg venter heller på ps4, ps3 er for dyr i forhold til det den står for. Og ps2 er en knallmaskin som duger flott en stund til. 9083864[/snapback] Don't bother picking up a PS3, PS4 is right around the corner http://www.engadget.com/2006/12/04/dont-bo...und-the-corner/ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Ja vi er jo bare i 2007 enda så.... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Bare minner om Devil May Cry 4 som kommer eksklusivt til ps3. Det er grunnen til at jeg bare MÅ ha en ps3 i hus Kommer til å være verdt hver krone alene 7214572[/snapback] Hehe. tipper du føler deg passe teit nå Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Tenkte faktisk over den der eg også, men tilabke den gang var vi alle i tåka ang. den tittelen. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Sa ikkje utviklaren sjølv at den var eksklusiv? I so fall synest eg ikkje nokon treng å føle seg teite for å ha trudd det. Kay Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Det er godt mulig. Og nettopp derfor bør man ikke tro på det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg