Fjelldal83 Skrevet 22. november 2006 Del Skrevet 22. november 2006 Har testet denne skjermen på min Macbook Pro og mitt inntrykk er veldig bra. Fargene rett ut av boksen var ikke noe særlig, men etter litt justeringer ble de veldig bra. Fikk desverre ikke prøvd å spille på den.. Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 24. november 2006 Del Skrevet 24. november 2006 Fra Lefdal på Alna i Oslo. Når det gjelder backlight så var det litt i toppen av skjermen når jeg satte sort skrivebordsbakgrunn. Men i butikken er det veldig lyst og derfor litt vanskelig å få øye på. Usikker på hvordan det blir i et mørkt rom. Ellers en sexy skjerm Lenke til kommentar
SpoileD Skrevet 26. november 2006 Del Skrevet 26. november 2006 (endret) Da har jeg hatt skjermen i to dager. Må si jeg er kjempe fornøyd! Da jeg satte den på første gangen var den ganske så kald (fargen). Men justerte litt mer på rød fargen, da ble det bra. Da det gjelder baklys, er det veldig lite. Det er ikke i veien ihvertfall, og det er vel det viktigste, ingen pixel feil som jeg har sett eller! Endret 26. november 2006 av SpoileD Lenke til kommentar
Bofur Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Au da jeg var på hugget til å kjøpe denne men så ser det ut til at den har glossy panel ala nec sin 20"WGX2. Arg når jeg forlater crt til fordel for lcd skal jeg ikke ha mer gjenskinn en hva som er på crt skjermer. Lenke til kommentar
ShawnMaillot Skrevet 29. november 2006 Del Skrevet 29. november 2006 Kjøpte en slik med feil. Byttet og fikk ny, også med feil. Fikk igjen pengene, kjøpte Viewsonic og ble fornøyd. Hvis jeg skulle kjøpe PB ville jeg forlangt at de startet den opp i butikken for å se om den var i orden, ellers kan det bli mye ufrivillige butikkbesøk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå