Kian Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Ja gitt, da er det 13 interesserte.. Folk på DAL i EIDSVOLL, registrer dere!!! :smile: Lenke til kommentar
£eo Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 har 12, 1 ligger på vent i nr sjekk og 1 mangler jeg jobb mail til før jeg kan registrere han.. Håpet er der :wink: ------------>20 Lenke til kommentar
twarr Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 18 her mangler 2 stykk, og de er så og si kapret Lenke til kommentar
twarr Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 VDSl 10 mbit here i come!!!!!! :smile: :smile: :smile: :smile: :smile: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Bare så dere er klar over det så holder det ikke med 20 interessenter. Det må være minst 20 bekrefta bestillinger. Lenke til kommentar
£eo Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 :smile: på min sentral var det en som leste om firstmile her og registerte seg,, han fant jeg tilslutt,, resten har jeg "vervet" ,så jeg har heldigvis full kontroll på hvem som er på lista :wink: Lenke til kommentar
twarr Skrevet 8. november 2002 Del Skrevet 8. november 2002 Hei Anders! Alle de som jeg har fått som intreserte, er folk som bekrefter så jeg mangler forsatt 2 stk, så får jeg 10 mbit VDSL!! Edit: BBcode feil.. [ Denne Melding var redigert av: twarr på 2002-11-09 01:53 ] Lenke til kommentar
AfroNigga Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Det er allerede en diskusjon på dette emnet: http://forum.hardware.no/viewtopic.php?top...=62398&forum=61 Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 9. desember 2002 Del Skrevet 9. desember 2002 Har 21 intreserte :smile: håper bare at alle vil ha det. Mvh,Stian Ps.Afro Nigga prøver du et desperat forsøk på å få meldinger, få deg litt kunnskap først :razz: Lenke til kommentar
Pusern Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Kian: Såvidt jeg ser så er det 29 påmeldinger på Dal Lenke til kommentar
Espen F Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 30 interesserte her. :smile: Lenke til kommentar
KimCOm Skrevet 11. desember 2002 Del Skrevet 11. desember 2002 Hallo! Folk i Trondheimsveien i Oslo? Våkn opp litt! Billig nett må jo være midt i blinken for folk på østkanten! Jeg har regga meg i håp om at sentralen vår kan brukes! Kom igjen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå