planx Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Har ett lite problem. skjermkortet for til go`kvelden for en stund sia. så fikk jeg nytt skjermkort i dag. men når jeg fyrer i gang makkverket. så kommer det bare en lang varsel lyd. Har prøvd å sette i det gammle kortet, for å se om det ble bedre. men den gang ei. Hva er dette? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Har ett lite problem. skjermkortet for til go`kvelden for en stund sia. så fikk jeg nytt skjermkort i dag. men når jeg fyrer i gang makkverket. så kommer det bare en lang varsel lyd. Har prøvd å sette i det gammle kortet, for å se om det ble bedre. men den gang ei. Hva er dette? 7167992[/snapback] Hvilket skjermkort og hovedkort gjelder dette? Hovedkortet varsler deg med slike lyder, ser du i manualen(gud forby) så kan det hende at det står der hva dette lydsignalet betyr. Lenke til kommentar
planx Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Har ett lite problem. skjermkortet for til go`kvelden for en stund sia. så fikk jeg nytt skjermkort i dag. men når jeg fyrer i gang makkverket. så kommer det bare en lang varsel lyd. Har prøvd å sette i det gammle kortet, for å se om det ble bedre. men den gang ei. Hva er dette? 7167992[/snapback] Hvilket skjermkort og hovedkort gjelder dette? Hovedkortet varsler deg med slike lyder, ser du i manualen(gud forby) så kan det hende at det står der hva dette lydsignalet betyr. 7168011[/snapback] Hadde jeg hatt manualen, så hadde jeg vell ikke skrevet her...? GFX: Sapphire Radeon x1600pro HK: DFI NT70-SC Lenke til kommentar
orjanos3.16 Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Tror disse "beepkodene" passer med ditt hovedkort. http://www.tongfamily.com/pcs/hardware/dfi..._beep_codes.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå