skylinepower Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 er det noe speseil harddisk typer man må ha til spill? 7200rpm eller må man ha 10000rpm? hva er forskjellen? Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 må nok ikke ha, men er alltid en fordel å ha en raskere harddisk, men tror ikke det har så veldig mye å si i spill, der går det mere på RAM og skjermkort Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Det vil være forskjell, men forskjellen vil være extremt liten. Det du kanskje står å tjene er et kanskje kvart sekund her og der når du loader en level. En rask harddisk er kort og godt ikke så veldig viktig når det kommer til spill. Det er utvilsomt den siste delen du bør bruke penger på for spillytelse. -Stigma Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 Ut fra profilen din ville jeg ha satset på alt annet en harddisk.. Lenke til kommentar
skylinepower Skrevet 28. oktober 2006 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2006 Ut fra profilen din ville jeg ha satset på alt annet en harddisk.. 7168210[/snapback] kjønner hva du mener. tenker på ram og ny harddisk kjønner du, desverre kjønner jeg at skjermkort skulle vert første prioritet men det er siste egentlig Lenke til kommentar
Roffy Skrevet 28. oktober 2006 Del Skrevet 28. oktober 2006 jeg har en gammal harddisk på 80gb og resten av daten er det meste av gaming deler. den hakker litt på css når jeg har mange botter, er harddisken grunnen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå